Lenneth
Üye
-
Konu Sahibi
-
bu videoyu hatırlıyorum o zamanlar elimde 6300 vardı bu videoyu indirmistim ve izlemistim agzım acık kalmıstı ama nerden aklıma gelebiirdi ki....
Aynı şekilde benimde ağzım açık kaldı, Belle falan geleceğine bu telefona yükledikleri sürüm gelsin
Aynı şekilde benimde ağzım açık kaldı, Belle falan geleceğine bu telefona yükledikleri sürüm gelsin
O sürüm falan degil tema efekti eger bunları sevdiysen daha niceleri var istersen video koyabilirim ve n97 bende var bi fark göremedim ben
Adam bıkmıs tabi java arayüzden farklı geldi yazık
Cihaz'ı hackleyip tema efektleriyle oynamış adam burda kapak ettim diyor.Ben hiç garanti dışına çıkarmadan marketten bir go launcher indiririm, her geçişte ayrı bir efekt uygular ağzın açık kalır
Cihazın demo videosu ile çıkış arasında dağlar kadar fark var. Adam Nokia bizi kazıklamış şu demo videosuna bak elimdekine bak demiyorda
Ben telefonu bu sekilde garantiye verdim garanti dısı diyen olmadı bana
Üstelik sıralı widget'i olmayan X6'ya C6 kurup veridm yine sorun çıkmadı garantide
Koydugun da N97 bendeki de n97 efekt ekleniyor sadece hack mack yok.
Kapagnı aldın otur yerine hakan izle videoları
Go launcher'dan niye bahsediyosun anlamadım kenara mı sıkstın yoksa.Kandırmak ne oluyo anlamadım kıskırtmaktan baska bi is bildigin yok.
N97 o koydugun ikinci video'daki gibi de gelmiyor merak etme sen kendi efektleri de var o video'daki gibi de dönememezlik yapmaz ekran.
Anlamadıgım olay senin tiiye aldıgın olay telefonun arayüzü ve efektler falan ve hızı demissin.
Ee benim koydugum videolar'da hepsi açık ve telefon yeterince hızlı daha amacın ne ?
5800 kullanmıs moddan haberi yok c2z nedir bilmez anlatsam.
Sen N97'yi bu sekilde geliyo diye mi biliyosun ?
C2z arastır bi patchleri falan ne ise yarar?
Bu mu yani n97?
[video=youtube;vJpEuMidcSU]http://www.youtube.com/watch?v=vJpEuMidcSU[/video]
Ayrıca konuyu açıp flash ata ata bi hal olursun ve c2z'den rompatcher'dan anlamam falan desen anlardım seni ama sen arayüzü yalan kandırmaca sandın ve bende sana küçük sürprizlerimden sundum.
Kandırmaca çünkü.
Telefon demosunda tanıtıldığı gibi gelmiyor arkadaşım anlamıyorsun galiba hooo ? Bu şekilde piyasaya çıksa iPhone mu kalırdı..
Şu an gidip 0 N97 alsam ve güncellemelerini yapsam video'daki gibi olacak mı söyle bana ?
Senin elindeki telefon go launcher ile tanıtılsa kandırmaca mı olucak.
Adam gitse aldıgı yere bu böyle degil niye diye.Adam 2 dakikada eger patch olayı yoksa telefonda efekti ekleyip atar flash'ı verir eline adamın en fazla 5 dakikasını alır.
Ve son kez yazıyorum ve söylüyorum aldıgın N97'nin de efektleri var o videodaki gibi takoz takoz geçisler ve dönüsler yapmaz asla!
Ha unutmadan pek arastırmadım ama bu launcher efekt olayı .sis olarak belki symbianda da vardır?Çünkü muhtemel.
Go Launcher ile tanıtılsa arayüz olarak Go Launcher kullanıldığı bütün videolarda belirtilir, mesela Huawei bazı telefonlarına SPB Shell 3D'yi arayüz olarak koymuş direk..
Kısaca senin dediğine bakarak telefon kutusundan video'daki gibi çıkmadığını anlıyorum ve hayal kırıklığına uğruyorum.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?