normalde menü\araçlar kısmında olması lazım.dosya yöneticisi silinebilecek bir şey değildir.belki yanlışlıkla başka bir klasöre taşımışsındır iyi ara her yeri.
gene bulamassan aynı işlevi gören xplore,fileman,fexplorer gibi programlar var.forumda bulup telefonuna kurabilirsin.
ama illa da dosya yöneticisini istiyorum dersen, telefonuna format at gelir
