Nokia N95 Dosya yöneticinin silinmesi.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

may26850

Üye
    Konu Sahibi
Nokia N95 Dosya yöneticinin silinmesi.
Hayırlı günler arkadaşlar. Bende Nokia N95 var. Dosya yönetici simgesini bulamıyorum. herhalde silinmiş bu menüyü nasıl tekrar eski yerine getirebilirim. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. saygılar..
 


rapman

rapman

Üye
normalde menü\araçlar kısmında olması lazım.dosya yöneticisi silinebilecek bir şey değildir.belki yanlışlıkla başka bir klasöre taşımışsındır iyi ara her yeri.
gene bulamassan aynı işlevi gören xplore,fileman,fexplorer gibi programlar var.forumda bulup telefonuna kurabilirsin.
ama illa da dosya yöneticisini istiyorum dersen, telefonuna format at gelir :oke:
 

WitchKing

Üye
telefonuna hard format at yada fabrikadan çıkan ayarlara geri dön.
 

bittigitti46

Üye
hard format dostum eğer bulamıyorsan ama nasıl silinmiş ben çözemedim.. :s
 

may26850

Üye
    Konu Sahibi
İlginiz için çok teşekkür ederim. Allah razı olsun..
 

WitchKing

Üye
saol sendende.
 
rapman

rapman

Üye
sendende razı olsun.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt