Nokia N900 Satın ALmak İstiyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Known

Üye
    Konu Sahibi
Nokia N900 Satın ALmak İstiyorum
OrjinaL N900 Satın aLmak istiyorum. Elinde oLan var mı ? YADa ßuLaßiLecek
 


SarpDerun

Üye
Yaklaşık 2 aydır kullanmakta olduğum N900 ü satmayı yada takas etmeyi düşünüyorum.

- Cihazın pasaport kayıt işlemleri yapılmış durumda.
- Üzerinde en ufak bir çiziği veya hasarı bulunmamaktadır. Sıfır ayarında dır.
- Kutu içeriğinde
1- Orjinal şarz aleti
2- Orjinal araç şarz aleti
3- TV bağlantı kablosu
4- Orjinal USB bağlantı kablosu
5- 2 Adet batarya
TAKAS
Sadece HTC HD2 veya Iphone 3GS ile takas edilir. (Cihazın temiz olması koşuluyla)

SATIŞ
Fiyatı 1.100 TL dir. Pazarlık payı yoktur.

NOT:
- Takas ve satış işlemi sadece ANKARA içerisinde elden yapılacaktır.
- Cihada P.R 1.2 yüklü olup türkçedir ve aynı zamanda işlemci 930mhz ye overclock edilmiştir. Alacak olan arkadaşa yazılım desteği sağlanacaktır.


Şimdiden telekkürler...
 
fatihsultanakın

fatihsultanakın

Üye
ben alcam
 

ymz83

Üye
bendede var kardeş almak istersen görüşelim
 

zagorstyle

Üye
bende var aksesuarli zagg invisible gorunmez kilif kapli.cizigi yok kutulu aksesuarli fiyati 750 tl
 

ibrahimovic_55

Üye
kayıtlı kutulu aksesuarlı n900 hiç kullanılmamış temız ve sorunsuz türkçe laptop ıle takas olur veya nakıt ılgılenenler msj atsın bana.
 

mcalhan88

Üye
27 Eylül tarihinde aldığım Herhangi bir sorunu olmayan N900 ümü istemeyerekte olsa elimden çıkarmak zorundayım.telefonun herhangi en küçük sorunu dahi yoktur.
2 yıl garantilidir (Bulgaristandan vivacom sirketinden aldım ki elinizdeki fatura ile türkiyedede bakım yapılabildiği söylendir tr nokia servislerinden)
üstünde zagg marka olması gerek bir ekran koruyu kılıf ve deri kılıfı ile kutudan çıkan tüm aksesuarlar ile satışa sunmaktayım.
takas düşünmüyorum nakit olarak düşündüğüm fiyat 850 tl dir.ilgilenenler özelden mesaj atabilirler..
 

41ugur41

Üye
arakadaşlar elimde kendi kullandığım kayıtlı kutulu 1 aylık tertemiz orJinaL noKia N900 var fiyatı 650tL ..acil nakit ihtiyacından dolayı satıyorum ilgilenen varsa msj atabiLir yaDa 0539-785-91-98 bu nodan uLaşırLarsa daha iyi oLur şimdiden teşekkürler.
 

dfe1907

Üye
merhaba bende kendim kullandığım bir N900 var bizzat kendim kullandığım için hiçbir çizik, kırık, çatlak vs. yoktur sadece 1,5 ay kullandım değiştirmek isteğimden dolayı satıcam orjinal tüm aksesuarlarıyla beraber kendi kutusu bana ulaşın fiyat 700 TL ufak miktarda oynama olur.sadece cidden almak isteyenler msj atsın
 

ymz83

Üye
sahibinde ilan verdim tel var görüşürüz.
 

serçe.ibo.63

Üye
bende var eger bir cizik varsa almasın çok temiz koruma kabı ve tüm aksesuarı fiyat 650 tek fiyatır pazarlık yok
 

yuzuk

Üye
slm elimde n 900 var aksesuar kutusuyla beraber tek sorunu şarj olmuyor bu haliyle 250 tl istersen yaptırabilirsin bizim burda tamircilerde hayır yok cihazdan haberleri bile yok
 

aatlan

Üye
OrjinaL N900 Satın aLmak istiyorum. Elinde oLan var mı ? YADa ßuLaßiLecek
0543 8858828
bende var orjinal sorunsuz pasaport kayitli on panelde ufak lekeye benzer olusumlar var cihaz acik durumdayken fark edemezsin bile sana 500 olur tlf
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt