merhaba bende kendim kullandığım bir N900 var bizzat kendim kullandığım için hiçbir çizik, kırık, çatlak vs. yoktur sadece 1,5 ay kullandım değiştirmek isteğimden dolayı satıcam orjinal tüm aksesuarlarıyla beraber kendi kutusu bana ulaşın fiyat 700 TL ufak miktarda oynama olur.sadece cidden almak isteyenler msj atsın