Bu soruyu en rahat cevaplayacak birisi benim sanırım. Ne istediğini bilmen gerekli. Yazılım ve ArmLinux ile ilgili biriysen tercihin NokiaN9 olsun. Yok ben standart kullanıcıyım diyorsan Gmd işini görecektir. ben rom atıyorum şunu yapıyorum, şunu biliyorum N9'u kullanabilirim dersen ilk günden çuvallarsın. Android'deki gibi rom atmaya, root yapmaya benzemez. Öyle "android kuruluyor"a pek güvenme android'de çalışmayan ve çalışmayacak olan driverlar mevcut. mikrofonlar, ahize, gps gibi önemli driverlar tam randımanlı çalışmıyor. Birde yanlış birşey var yazdıklarında n9'un ekranı da hd değil, nHD denen 480p ekrana sahip. Kaldı ki işletim sistemi ölü değil öldürüldü. Bu sebepten uygulama ve oyun desteği yok denecek kadar az. Kaldı ki bu forumda "deneyimli"yim diyerek ahkam kesen kişilerin daha basit uygulamaları/modları kuramadıklarını gördüm N9'da. Kısacası N9 senin ayarında bir cihaz değil diyorum ben. Kişisel görüşümdür. Yok ben "yazılım öğreneceğim, Linux nedir? öğreneceğim" dersen çöllerde bulunamayan bir vaha. Hep demişimdir N9 görüp görebileceğimiz en akıllı telefon diye.
Bu soruyu en rahat cevaplayacak birisi benim sanırım. Ne istediğini bilmen gerekli. Yazılım ve ArmLinux ile ilgili biriysen tercihin NokiaN9 olsun. Yok ben standart kullanıcıyım diyorsan Gmd işini görecektir. ben rom atıyorum şunu yapıyorum, şunu biliyorum N9'u kullanabilirim dersen ilk günden çuvallarsın. Android'deki gibi rom atmaya, root yapmaya benzemez. Öyle "android kuruluyor"a pek güvenme android'de çalışmayan ve çalışmayacak olan driverlar mevcut. mikrofonlar, ahize, gps gibi önemli driverlar tam randımanlı çalışmıyor. Birde yanlış birşey var yazdıklarında n9'un ekranı da hd değil, nHD denen 480p ekrana sahip. Kaldı ki işletim sistemi ölü değil öldürüldü. Bu sebepten uygulama ve oyun desteği yok denecek kadar az. Kaldı ki bu forumda "deneyimli"yim diyerek ahkam kesen kişilerin daha basit uygulamaları/modları kuramadıklarını gördüm N9'da. Kısacası N9 senin ayarında bir cihaz değil diyorum ben. Kişisel görüşümdür. Yok ben "yazılım öğreneceğim, Linux nedir? öğreneceğim" dersen çöllerde bulunamayan bir vaha. Hep demişimdir N9 görüp görebileceğimiz en akıllı telefon diye.
Hocam valla ben bi yazilimci olmak istiyorum bana kalirsa Android muthis ve GMD de harika bir telefon ama soyle bi durum var abimin bir teknik servisi var ve GMD oraya ait ben sadece telefonsuz oldugum icin kullaniyorum bir talibi var ama kamerasi arizali dige cekingen ama muhtemelen bu hafta sonu elimden alicak bende sahibinden.com a N9 a baktim 16 GB Mavi renk vardi bu hafta satilirsa GMD bende abime bana o cihazi al diyecem o cihazda İzmirden bende zaten Androide cevirmem MeeGo garip bi sistem ve onuda tecrube edinmek isterim degerli yorumunuz icin tesekkurler
kardrş boşver n9 ıyğrenç diskavriy çok daha iyi n9 havada karada miker 4 çekirdek kuatkor işlemci 1 cigabayt remi var nepcan n9 u boşver sen ama benim tavsiyem lumiya 925 al
hocam inşaallah bu gerçek değildir. çünkü gmd her türlü ezer geçer.
burada n9 ile geçmişte bir bağınız olabilir ama n9 gmd'den iyi demek abesle iştigal
android interneti falan sömürmez. senin sorunun belki şunlar olabilir
google drive otomatik yedekleme yapıyordur
google play uygulamaları otomatik güncelliyordur.
veri dolaşımı açıktır.
bunun gibi şeyler varsa çok net gider.
bunlar yoksa çok da fazla harcamaz. ayrıca opera max ile mobil data kullanımını %50 azaltabilirsin.
n9 ölü bir telefon. disconun yanına bile yaklaşamaz.
kardrş boşver n9 ıyğrenç diskavriy çok daha iyi n9 havada karada miker 4 çekirdek kuatkor işlemci 1 cigabayt remi var nepcan n9 u boşver sen ama benim tavsiyem lumiya 925 al
hocam inşaallah bu gerçek değildir. çünkü gmd her türlü ezer geçer.
burada n9 ile geçmişte bir bağınız olabilir ama n9 gmd'den iyi demek abesle iştigal
android interneti falan sömürmez. senin sorunun belki şunlar olabilir
google drive otomatik yedekleme yapıyordur
google play uygulamaları otomatik güncelliyordur.
veri dolaşımı açıktır.
bunun gibi şeyler varsa çok net gider.
bunlar yoksa çok da fazla harcamaz. ayrıca opera max ile mobil data kullanımını %50 azaltabilirsin.
n9 ölü bir telefon. disconun yanına bile yaklaşamaz.
Herkez ayni seyleri yaziyor ben mobil verinin nasil nerelerde kullanildigini nasil yonetilmesi gerektigini iyi biliyorum ama buna ragmen bir kac gun icerisinde giden 1300 MB aniden gitti yani bu gun musteri hizmetleri ile konusucam
N9 da 32 gb yok . 16 ve 64 gb olmak üzere iki model mevcuttur. Bulursan 64 gb idealdır. Diğer işletim sistemlerini port edecekseniz tavsiyem o yönde olur.
Birde tasarımına aşık olmamak elde değil.
Herkez ayni seyleri yaziyor ben mobil verinin nasil nerelerde kullanildigini nasil yonetilmesi gerektigini iyi biliyorum ama buna ragmen bir kac gun icerisinde giden 1300 MB aniden gitti yani bu gun musteri hizmetleri ile konusucam
Opera Android de gitmiyor hocam ayrica facebook fazla yemez bana kalirsa siralamada 5. 6. sirada
Android kurmam zaten ama dedigim gibi %90 ihtimalle bu hafta sonu Discovery satilacak bende mecburen bi telefon alicam