ben gerekli yerlere bakıyorum kafanıza takmayın.. elimde 16 gb varken kurdum nitrodoit i arkadas 64 gb kullanırken konusuyor bunları. ben olayı bizzat yasamıs biri olarak konuşuyorum
İyide Oguz 64 gblık olanı kullanmıyor ki onda da 16lık olan mevcud benim gibi.
Nitroid'i yüklemede sorun yok elbette 16 gblık cihaza! Sadece android uygulamalarını yükledikçe sorun yaşarsınız demiş uyarıda bulunması niye sizi agresifleştiriyor onuda anlamış değilim?
tamam 64 gb lık güzel ii ama fiatı cok şimdi 800 tl dedi arkadaş o kadar param olsa nokia almam zaten hem 16 gb az bi hafıza degil android ne kadar bi yer kaplıyo kı ? bide android kurmadan bu telefon kullanılmıyomu arkadaş meego ile kullanırım
Kullanılıyor elbette ki n9'un nimetlerinden faydalanmak isteyen androidi elbetteki kurmak istiyor benim gibi n9'u saf haliyle kullanmak istiyorsan başka tabiki
bende siyah n9 var hocam ama kutu mevcut değil malesef.sadece üst şarj giriş kapağı yok o da kronik çoğunda kırılıyor.fiyat 500 istiyorum.eğer duşunursen numaranı ozelden at whatsapptan yollarım resimlerini
İyide Oguz 64 gblık olanı kullanmıyor ki onda da 16lık olan mevcud benim gibi.
Nitroid'i yüklemede sorun yok elbette 16 gblık cihaza! Sadece android uygulamalarını yükledikçe sorun yaşarsınız demiş uyarıda bulunması niye sizi agresifleştiriyor onuda anlamış değilim?
Kullanılıyor elbette ki n9'un nimetlerinden faydalanmak isteyen androidi elbetteki kurmak istiyor benim gibi n9'u saf haliyle kullanmak istiyorsan başka tabiki
Arkadaş milleti yanlış yönlendirmeyin bende 16 gb modeli var android kurdum babalar gibide kullandım hiç bi sıkıntıda olmadı. 16 gb dioruz ya 1 2 gb dan bahsetmiyoruz şakamısınız siz ?
Yanlış yönlendirme demiyelim buna sadece uyarmış arkadaş meego bölümüne bakarsanız ne demek istediğini anlarsınız!
Ayrıca alıntı yaptığınız kişide bir n9 kullanıcısı ileri derecede