Nokia N81 8GB hata.Yardım istiyorum.?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

karombol69

Üye
    Konu Sahibi
Nokia N81 8GB hata.Yardım istiyorum.?
Telefonu açıyorum .Sim kaydı yapılamadı diyor.Başka hat takıyorum yine aynı hatayı veriyor.Benim hattı başka telefona taktığımda hiçbir hata yok.N81 8GB Yi hatsız açıncada hata yok.Nasıl düzeltebilrim??
 


EFECEL

EFECEL

Üye
hard formatı deneyebilirsin.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
sim kart yuvasında sorun olabilir..hard formatı dene olmazsa teknik servise gönder..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt