Nokia n8 yardim!!!!!!!!!!! Acil lütfen

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia n8 yardim!!!!!!!!!!! Acil lütfen
Arkadaşalr ben geçen hafta internet üzerinden nokia n8 aldım. telefon 3 gün içinde geldi. büyük heyecanla açtım özelliklerine baktım. telefona SİM KARTI taktım hattı gördü arama ve mesajlaşmada sorun yoktu fakat kartı çıkartmak istediğimde çıkaramadım. bende bunun üzerine telefonu geri yolladım arızalı diye. fakat servisten telefonda bir sorun olmadığını söylediler. bende içime sinmediği için telefonu iade ettim. ACABA N8 'ler için her sim kart kullanılmıyor mu. benim sim kart turkcell sim plus 64tü mesela. başka bir sim kart mı gerekiyor lütfen acil bilen biri yardımda bulunsun.
 

Nextman

Emekli Yönetici
Yanlış anlamadıysam siz simkartı çıkarmakta zorlandınız.Bakınız burda anlatıldığı gibi yapabilirdiniz.


 

hizan

Üye
arkadaşım telefon un kullanma klavuzunda sim kart nasıl takılır, çıkartılır yazıyor okusaydın ya.
 

MrExpert

Üye
Geri vermen iyi olmuş bu saatten sonra n8 napicaksin ? Nokia almak istiosan o fiyata 701 falan alirsin ... [BR /]Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
Tepkiler: MaxipmaN

Nextman

Emekli Yönetici
Konuda Gerekli bilgilendirme yapılmıştır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...