smackdown340
Üye
Nokıa N8 Sorunu Lütfen Bakın
Arkadaşlar 1 ay önce aldıgım nokıa n8 im hata çıkarıyor telefonda resim çekiyorum nüzik atıyorum ama telefonu açıp kapatınca hepsi siliniyor uygulama felan ne varsa adeta fabrika ayarlarına geri dönüyo bunu nasıl çözebilirim nasıl yapabilirim yardımcı olurmusunuz
