nokia n8 Skype'da video görüşme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
nokia n8 Skype'da video görüşme
merhaba arkadaşlar. Skpe yükledim ama görüntülü konuşma yapamıyorum. Yada bildiğiniz başka görüntülü konuşma yapabilceğim program varsa yazarsanız sevinirim

- - - Eklendi - - -

up

- - - Eklendi - - -

up
 

noss_bar

Emekli Yönetici
yok yok yok keşke olsa symbian için yok malesef
 
Tepkiler: man20

man20

Üye
paylaşırmsn ? Yani link verebilirmsn

tatlım mobilim o yüzden veremiyorum. Ama google amcaya de ki: ''symbian^3 fring maxicep'' sana hemen en son versiyonlusunu gösterir.

- - - Eklendi - - -

yok yok yok keşke olsa symbian için yok malesef

tatlım sakin ol resmen içindeki vahşi kaplanı iliklerimde hissettim napalım telefon değiştirene kadar bu işletim sistemiyle devam edecez artık
 
noluyo lan burda ?

- - - Eklendi - - -

http://www.maxicep.com/symbian-3-sosyal-aglar-sohbet-e-posta/fring-4-05-17-belle-uyumlu-by-madness-unsigned-591413.html
 
    Konu Sahibi
yükledim ama açılmıyor.Sol yukarda ismi çıkıyor ama program açmıyor kendini ne yapmam lazım ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...