Nokia n8 mi? Nokia C7 mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia n8 mi? Nokia C7 mi?
Merhaba arkadaşlar ,

Telefon ve telefon özelliklerinden anlamamaktayım, Anlayanlardan yorum bekliyorum.

Nokia n8 mi? Nokia C7 mi? Fiyat olarak hiçbir sıkıntım yok sadece ikisinin arasında kaldım.

Sizce hangisini tercih etmeliyim?

Şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederim.
 
ikiside değil başka bişey önereyim lg optmus black bunları ezer ekran kalitesi süperin ötesinde
 

Uruloki

Üye
N8 kullanıyorum öneriyorum
 

Türe

Üye
n8 işlemci ekran çözünürlüğü kamera gibi yönlerden biraz daha üstün c7 den lakin c7 n8 e göre daha stabil çalışmakta c7 almanı tavsiye ederim
 

Uruloki

Üye
C7 ile N8 in ekranları aynı ve işlemcileride türe sadece kamera, tasarım ve hdmi farkı var
 

nonamex

Üye
Internet ve oyun konusunda beklentileriniz varsa 2 telefonda sizi pişman eder.
 
N8
tasarımı ve kamerası yeter bence
 
o fiyata git sony ericsson experia arc al be dostum
 

Uruloki

Üye
ya adam N8 mi C7 mi sormuş 1000tl hangi cihazlar dşye sormamış çıldırtmayın insanı doğru düzgün cevaplar verin adama demek ki adam istemiyor diğerlerini
 
Tepkiler: AgentWalter

nonamex

Üye
ya adam N8 mi C7 mi sormuş 1000tl hangi cihazlar dşye sormamış çıldırtmayın insanı doğru düzgün cevaplar verin adama demek ki adam istemiyor diğerlerini



Dikkatli oku, telefon ve telefon özelliklerinden anlamıyorum diyen biri için, bu telefonlardan daha iyisi var deyip öneri yapmak mantıklı değil midir ?
 
ya adam N8 mi C7 mi sormuş 1000tl hangi cihazlar dşye sormamış çıldırtmayın insanı doğru düzgün cevaplar verin adama demek ki adam istemiyor diğerlerini

cevap verme gereği duydum arkadaşım sanane belki diğer fikilerede açık arkadaş ne karışıyorsun almışken iyisini alsın sen yorumunu yazar gidersin
 

Uruloki

Üye
ya adam anlamıyorum demiş güzel demek ki symbian arayüzüne alışmış ki ya da tercihini nokiadan yana kullanıyor sonuçta bu cihazları bulan adam diğerlerini bulamaz mı
 
ya adam N8 mi C7 mi sormuş 1000tl hangi cihazlar dşye sormamış çıldırtmayın insanı doğru düzgün cevaplar verin adama demek ki adam istemiyor diğerlerini

ya sinir oluyorum böğle insanlara adam c7 mi n8 mi diye soruyor şunların verdiği cevaba bak öğle değilmi adam sanki c7 ve n8 haricinde telefon tercihi istemiş inan arkadaşım en az senin kadar sinir oluyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...