nokia n8 e n9 menusu nu nasıl yapabilirim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

3alicali

Üye
    Konu Sahibi
nokia n8 e n9 menusu nu nasıl yapabilirim
arkadaşlar ben bu menuyu çok begendim nasıl yapabilir bunu yada programı bilen varmı videoda izleyin
 
  • Beğen
Tepkiler: escape72


DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
4*5 Ler Var Yapabilirsin Tabide Bellede Nasil Bilmiyorum Fp2 De Kullanıyorum Şu Anda
 

3alicali

Üye
    Konu Sahibi
teşk
 
Rıdvan4

Rıdvan4

Üye
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt