arkadaşım yazılımı naviden yada nokia suite den yükledin ise bazen donmalar olabiliyor.
forumda modlanmış cw ler var onlardan yükle sorun kalmaz.
sosyal ağların donma ile alakası yoktur.
telefona cfw yükledikten sonra mutlaka hard format atmalısın eski yazılımdan kalan kırıntılar silinsin.