fahrivs
Üye
Nokia n79 tuş kilidi tuşu..
Merhabalar.1 hafta önce n79 satın aldım.Bildiğiniz gibi telefonun üst kısmında bir tuş kilidi tuşu bulunmakta.Telefonumun tuş kilidinin yalnızca burdan açilip kapanmasını istiyorum.Yani klasik şekilde açilmamasini yalnız bu tuştan açilip kapanmasını istiyorum.Acaba telefonun böyle bir özelliği var mi?Eğer varsa gerçekten çok işime yarayacak.O kadar aramama rağmen bulamadim.Yardımcı olabilirmisiniz?
