Nokia N79 _ Oyun Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

ssgencler

Üye
    Konu Sahibi
Nokia N79 _ Oyun Sorunu
Selam arkadaşlar...

Bende N79 var be buna oyun atmak istiyorum fakat telefon .sis dosyalarını çalıştırmıyor. Ama telefonda n-gage adlı program var . Bende N serisi telefon ilk defa kullandığım için bilmiyorum.
Buna hangi uzantılarda oyun atabilirim??:(
 
  • Beğen
Tepkiler: AKATLI


-LiveYourLife-

-LiveYourLife-

Üye
istemediğin kadar buLursun :)
 

ssgencler

Üye
    Konu Sahibi
Sağolun Arkadaşlar
 
AKATLI

AKATLI

Üye
yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim konuya açan arkadaşa da ayrıca teşekkür ederim :oke:
 
ltfllh

ltfllh

Üye
kardeş sen telefonu hackledinmi??
 

robiscik

Üye
arkadaşlar bu n79 u hacleme işlemini yapayım dedim ama sitedeki gibi olmuyor sonu, sanki değişmiş bazı şeyler, yakın zamanda hackleyen varsa bana link verebilirmi nasıl yaptıgını gosteren?
 

hakaan_74

Üye
bende de n79 vaar ve bende sadece trial oyunları kısa kısa oynayabiliyorum en heyecanlı yerinde çıkıyo ve beni deli ediyo nasıl haclendiği ve nasıl oyun yüklendiği konusunda bana bi yardımcı olursanız sevinirim
 


Üst Alt