nokia n78 üretimi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
nokia n78 üretimi
slm arkadaşlar nokia n78 in üretimi durduruldu mu? bilenler lütfen cevap bekliyorum..
 
Turkcell de bitti dediler .Electro World 'te devam diyolar.
 

powerose

Üye
Durdurdu mu bilmiyorum ama muhteşem bişi.bu mesajı n78imle yazıyorum.iyiki almışım
 
nokia durdursa bile türkiyede en az 1 yıl daha satılır
 

selten35

Üye
N 78 i tavsiye eder misiniz acaba?
 

cakkal90

Üye
bende n78 le n79 arasında kaldım ama n78 460 n79 550 tl 90 tl fark war
 

09rebell

Üye
n78 almayın da ne alırsanız alın
ilk ayda arka kapağın açma yerinin 1. dişini
2.ayda arka kapağın açma yerinin 2.dişini
kırıyorsunuz
bu olay aynen böyle devam ediyor
2ayda bir 20tl kapak parası verceniz
Ben şuan N78 kullanıyorum keeşke N79 alsaydım
 

09rebel

Üye
hayatımda gördüğüm duyduğum kullandığım en berbat telefon. Yazıklar olsun bu verdiğim paralara. Ağustosta Vatan Bilgisayardan 550TLye aldım diye havalanıyodum indirim vardı. Almaz olaydım şu lanet olası telefonu. En az 4 kez değiştirdim arka kapağı. İlk ay 1 diş 2.ay 2.diş kırılıyor arka kapağın. Sonra ekran gidyor ikide bir. Ekranı çok korumasız tırnakla çizsen çizliyor nerdeyse. Parmak izi çıkmıyor resmen telefondan. Ekranını kir götürüyor. 9aylık telefona 150TL veriyorlar 2.elcide yazık çok yazık verdğim paralara. Bi telefon aldıgımda bukadar pişman olmamıştım. 150 de olsa satıcam mecburen. N73gibi kasmaya başladı HARD FORMAT atmama rağmen. Gidip ucuz yollu bir telefon almayı planlıyorum 300-400lük ne önerirsiniz?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...