nokıa n72 mesaj sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
nokıa n72 mesaj sorunu
slm arkadaslar telefonumda mesaj yazarken her tusa bastıgımda ekranda cizgi halinde ısık cıkıyor bu nedendir sizce? yazılımsal olabılır mı? rehberde veya arama yaparken de yapsa sorun ekranda dıyecegim ama buralarda yok.
 
tahmin ettiğin gibi sorun yazılımsal bncede...soft formatla halledebilirsin sorununu
 
    Konu Sahibi
evet kardes yazılımsalmıs dun kvk ya goturdum yazılım attılar sımdı duzeldı son versıyon yukledıler ıyı oldu telefon kendıne geldı valla ılgın ıcın cok sag ol kardes
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...