Nokia Music

Seglopsi

Üye
Nokia'nın uygulamaları kaliteli olur diye bi beklentim var. denemek lazım
 
Tepkiler: Metalci Melek
    Konu Sahibi
Bu uygulaması değil görsellik yok
 

Seglopsi

Üye
yükleyince fark ettim zaten. meego'daki müzik'e neden benzetmemişler ki ayıp olmuş.
 
    Konu Sahibi
Symbiandakine benziyo
 
Tepkiler: ONe-

Seglopsi

Üye
Adamlar boşuna symbian v6 gibi bişey yazmamışlar oraya

madem koskoca symbian android yüzünden gitti bizde android'i symbian yapalım görün mü demek istiyolar acaba
 
Tepkiler: Metalci Melek