eko_ekrem
Üye
Nokıa Mesaj Kilitme - Sifreleme
Arkadaslar 5800 kullanıyorum. Bana mesajlarımı kilitleyen, sifreleyen bi program lazım. Onerebileceginiz yadda kullanıdıgınız bir program varmı elinizde
Annem yada peder okuyo mesajları o yuzden
Onlar giremesin diye boyle bir yola girdim
yardımlılarınızı bekliyorum maxicep ailesi
--------------- Ekleme ---------------
arkadaslar ben forumda aradam baktıklarımın hepsi sertifika hatası veriyor
siz bi program onerseniz 
--------------- Ekleme ---------------
kimse kullanmıyormu :S
Annem yada peder okuyo mesajları o yuzden
Onlar giremesin diye boyle bir yola girdim
yardımlılarınızı bekliyorum maxicep ailesi
--------------- Ekleme ---------------
arkadaslar ben forumda aradam baktıklarımın hepsi sertifika hatası veriyor
siz bi program onerseniz 
--------------- Ekleme ---------------
kimse kullanmıyormu :S
