Nokia Lumia 820

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia Lumia 820
Nokia Lumia 820

Lumia 820 modelinde ise Lumia 920'de yer alan özellikler bir nebze kısılarak sunuluyor. Yine çift çekirdekli 1.5 GHz'lik işlemci ve 1 GB bellek var ama telefonun depolama alanı 8 GB olarak tanımlanmış. Ancak microSD kart desteği sayesinde kapasite arttırılabiliyor. Ayrıca ekran ise Lumia 920'de kullanılandan biraz daha ufak; 4.3 inç.
Nokia, yine Lumia 820 modelinde de, şarj kısmında farklı yol izlemiş ve kablosuz bir şekilde telefonun bataryasını doldurabilen bir yapı hazırlamış.
İki telefon da Windows Phone 8 işletim sistemini kullanıyor ve tanıtım ardından diğer detayları açıklandığında haberimizde gerekli güncellemeleri yapacağız.

- - - Eklendi - - -

Kaynak Pclabs
 
teşekkürler
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
Düşük Seviye WP 8 Ne Zaman Çıkar Acaba
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
onlar da yıl sonuna kadar çıkabilir henüz net bişey yok
 

Hex4d0r

Üye
Ekran 800x480 OLED. Lumia 920 ise HD IPS
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
820 orta segment bir cihaz lumia800 ve 710 gibi
 
820'nin ekranı ClearBlack Amoled arkadaşlar.

Size 920'den farklı olan yönlerini sayayım.

---------------
920: 4.5" ClearBlack WXGA PureView HD ekran /1280x768 çözünürlük

820: 4.3" ClearBlack Amoled ekran / 800x480 çözünürlük
----------
920: PureView 8.7 mp kamera (ön kamerası da 820'den yüksek)

820: 8 mp kamera
----------
920: 185 gr

820: 160 gr
--------
920: 2000mAh batarya

820: 1650mAh batarya
------
920: 32 GB depolama

820: 8GB depolama

--------
 
çok fark yok aslında ama yinede kayda değer farklar kullanılar tarafından rahatlıkla farkedilebilir eğer gerçekten uygun bir maliyete gelirse orta segment alıcıları için vazgeçilmez olur
 

15097

Üye
tesekkurler.
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
920 nokianın en yüksek çözünürlüklü telefonu oluyor
 

SheFy

Üye
tahmini ne kadara satilir 800-900 arasi olur mu olursa hic beklemeden alirim
 
tahmini ne kadara satilir 800-900 arasi olur mu olursa hic beklemeden alirim
ooo keşke öyle olsa ama sanmıyorum çok isterim oöyle olmasını ben de alırım yedek tutmak için yoksa

tabi 2. el alırım temiz note 2 varken okadar para verilmez
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...