Nokia Lumia 1000

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia Lumia 1000
Arkadaşlar internette gezerken buldum ve üzerinde Nokia Lumia 1000 yazıyordu.41 megapixellik Nokia 808 pureview'in kamerası takılmış ve intel atom 1.8 Ghz işlemci buyrun bakın




- - - Eklendi - - -

Ayrıca 2 Gb Ram ve Windows 8
 
Tepkiler: pissed26
    Konu Sahibi
Kardeş bu bilgisayar telefon değil şaka şaka telefon ama pc den daha iyi
 

azrock

Üye
Konsept daha bu. Hem Nokia'dan tam bir açıklama da gelmemiş. Klavyeli olmasın. Donanım çok iyi ama. Klavye telefonu sabun küpü gibi yapıyor.
 
Tepkiler: sinanorta

Emrgncy

Üye
Konsept daha bu. Hem Nokia'dan tam bir açıklama da gelmemiş. Klavyeli olmasın. Donanım çok iyi ama. Klavye telefonu sabun küpü gibi yapıyor.

Ama klavyede kullanımı çok kolaylaştırıyor...

Şahsen ben klavyeli tercih ederim...
 
Tepkiler: Joker.
sahte bence.resmin kamera olan kısmındaki intel falan fotomontaj gibi duruyor
 

ByKatre

Üye
Eğer olursa çok güzel olur Nokia (En iyi telefon markası) ve Windows (En iyi yazılım markası) birleştirelim veeeeeeeeeeeeee Nokia Lumia 1000
 
Önden görünüs klavyeli ama arkadan görünüste klavyeye dair hiçbirsey yok
O boyutta lens ordayken klavye hayal bence.
Photoshop katliamı
 

pissed26

Üye
nokia windows ile farkı koyacak
 
    Konu Sahibi
Zaten nokia yı bu durumdan ancak böyle bir alet kurtarabilir ve ayrıca biraz da tutması lazım
 
arkadaşlar sanırım ben bu alete aşık oldum tasarımı ve özellikler süper
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...