Nokia Launcher

Anil-D

Üye

Cok kücuk oldu bana
 
Tepkiler: Invoke
    Konu Sahibi
Bi tuhaflık var bu kadar küçülmüyordu
 
Tepkiler: Anil-D

Anil-D

Üye
Aynen
 
Tepkiler: Metalci Melek
    Konu Sahibi
Güncellendi ( ekran uyumsuzluğu ve kare rengi değiştirme )
 
Tepkiler: Invoke ve yaren_dede

Invoke

Üye
Artık tam ekran mı oluyor? Küçücük oldu.