barisakkaya
Üye
Nokia için Downgrade hakkında kapsamlı bir site
http://www.blue-nokia.com/
Arkadaşlar ben de N73 4.0839.42.2.1 versiyonu yüklü olan bir n73 vardı ve ben nasıl yaptıysam türkçe dil olmayan bi product code girdim ve telefonm japonca ve ingilizce dillerinden başka bir dile geçmez oldu ve çok değişti karışık ve yavaş oldu ve bu yüzden serv,se gitmeden downgrade yapmanın yollarını arıyorum ve bu sitede çözüm buldum araştırın sizde bi şekilde halledersiniz ben şu an eski bir sürüm indiriyorum 4.0812 li olan önce bunu yüklycem daha sonra eson versiyona götürcem ama önce geriletmek derdindeym yani telfonunuzu eski versiyonu tekrar atabilirsiniz sadece biraz zahmetli çok aradım ama burdan şıp diye halledebilirsiniz umarım faydası dokunur kolay gelsin


Arkadaşlar ben de N73 4.0839.42.2.1 versiyonu yüklü olan bir n73 vardı ve ben nasıl yaptıysam türkçe dil olmayan bi product code girdim ve telefonm japonca ve ingilizce dillerinden başka bir dile geçmez oldu ve çok değişti karışık ve yavaş oldu ve bu yüzden serv,se gitmeden downgrade yapmanın yollarını arıyorum ve bu sitede çözüm buldum araştırın sizde bi şekilde halledersiniz ben şu an eski bir sürüm indiriyorum 4.0812 li olan önce bunu yüklycem daha sonra eson versiyona götürcem ama önce geriletmek derdindeym yani telfonunuzu eski versiyonu tekrar atabilirsiniz sadece biraz zahmetli çok aradım ama burdan şıp diye halledebilirsiniz umarım faydası dokunur kolay gelsin



Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

n: