Nokia için Downgrade hakkında kapsamlı bir site

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

barisakkaya

Üye
    Konu Sahibi
Nokia için Downgrade hakkında kapsamlı bir site
http://www.blue-nokia.com/
Arkadaşlar ben de N73 4.0839.42.2.1 versiyonu yüklü olan bir n73 vardı ve ben nasıl yaptıysam türkçe dil olmayan bi product code girdim ve telefonm japonca ve ingilizce dillerinden başka bir dile geçmez oldu ve çok değişti karışık ve yavaş oldu ve bu yüzden serv,se gitmeden downgrade yapmanın yollarını arıyorum ve bu sitede çözüm buldum araştırın sizde bi şekilde halledersiniz ben şu an eski bir sürüm indiriyorum 4.0812 li olan önce bunu yüklycem daha sonra eson versiyona götürcem ama önce geriletmek derdindeym yani telfonunuzu eski versiyonu tekrar atabilirsiniz sadece biraz zahmetli çok aradım ama burdan şıp diye halledebilirsiniz umarım faydası dokunur kolay gelsin:oke::oke::oke:


 


aswerth

aswerth

Üye
ya burası almanca...n95 i downgrade yapıcam.ordan v30 dosyasını indiriyorum.daha sonra ne yapacağım acaba??
 
yusher

yusher

Üye
arkadas bildiğin yöntemi bi anlatsan ne ii olur yaa :D
 
ahenk

ahenk

Üye
arkadaşlar bu yöntem çok tehlikeli ve basit değil bu arkadaş nasil yapacaksa merak ettim anlatsın
dawngrade yapmayı bende istedim ama onun için birkaç program olması lazım
yani tele flaş yine gerekli uptade(yükseltme)(dawngrade/düşme böyle oluyo
teli yedekle flaş kablosu bul benimgibi detaylı bilginiz yosa dertsiz başinizi yormayın
tele sınırlı program yüklemek telefonu hurda yapmaktan eftaldir
 
yusher

yusher

Üye
usb kabloyla bu işin olmayacağını anladım.. telefoncularda box die bi alet varmıss.. bu programları o aletlerle kullanarak downgrade yapıolabiliomus.. 10 liraya yaptırcam insalla :D
 

barisakkaya

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar site almaca ama ing seçeneğide var gerekli box programları sitede mevcut normal usb kablosuyla yapılabilmesi için gerekli programlarda mevcut fakat sizin ded deiğiniz gibi sakat bi iş başınız ağrımasın biraz daha araştırın isterseniz ben sadece bu siteyi vermek istedi gerekli, verdiyon ve programlar mevcut olduğu için
 
emesut

emesut

Üye
Yani bu siteden indirdiğimiz herhangi bir versiyonu telefona kurabilirmiyiz..
Tehlikeli olduğunu anladım bu arada belirtmek isterim..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt