Nokia hisseleri durmuyor!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nokia hisseleri durmuyor!!!
17temmuz'da tarihinin en dusuk seviyesini goren nokia hisseleri 1.69$ seviyelerine kadar gerilemisti. Bu sirada cikan dedikodular Nokia batiyor veya bir kac tane firmaya satiliyor diye yayilmisti. Tabi bu dedikodularin hepsi resmi agizlardan yalanlanmisti.



Son bir kac gundur gelen bilgilere ve son olarak bugun bloomberg'in saglam kaynaklara dayanarak yaptigi habere gore nokia 5-6 eyluldeki nokia world etkinliginde iki adet windowsphone8 cihazi tanitacak. Iste bu haberler bile nokia hisselerinin hatiri sayilir derecede toparlanmasina yetti. Nokia hisseleri bugunu 2.51$ degeriyle kapatarak 17 temmuzdan bugune %50 artis gosterdi.
 
Tabloya bakıyorumda 1 yılda çok sağlam düşüş yaşamış neyseki şuan baya düzelmiş.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bir de ses getirecek wp8 cihazlar duyurulursa bu hisseler bir yil onceki haline geri doner. Napsam biraz daha nokia hissesi mi alsam
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bu haber ciktiktan sonra nokia batiyor haberleri azalmisti. Ve aradan 15gun gecti haberi tazeliyelim. Son 5 haftadir nokia hisseleri araliksiz yukseliyor.

artik simdiden sonra nokia batiyor haberlerini yapanlar ne uyduracaklar cok merak ediyorum
 
Bu haber ciktiktan sonra nokia batiyor haberleri azalmisti. Ve aradan 15gun gecti haberi tazeliyelim. Son 5 haftadir nokia hisseleri araliksiz yukseliyor.

artik simdiden sonra nokia batiyor haberlerini yapanlar ne uyduracaklar cok merak ediyorum

Baya artmış ama 2012 başında cidden kötü durumdaymış.Bide bi ara baya bir düşmüş o dönemde zaten her gün batıyor haber çıktı Daha Wp'li telefonları görmedik birde.Onlarda gelse ne olur demekki.
 
oh ne güzel nokia eski günlerine geri dönüyor desenize...

Inşallah
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
18yillik tarihinin en kotu doneminde hisseler 1.65dolara duşmuştu. Tabi ben hemen atladim o firsatin ustune yaşasin firsatcilik
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
ahahaa büyük hissedar Ali abi Elop aslında Ali abinin ajanı
 
Tepkiler: kullanıcıadları

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
tamam abi çaktırmıyorum artık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...