papakudioflu
Emekli Yönetici
-
Konu Sahibi
-
Nokia batacak Ali abi
Aferim nokia
nokia yı ben adam ettim
N9 alacağım dedim hisseler tavan yaptışaka bir yana en geç pazartesi elimde cihaz
[ENGİN];5050605' Alıntı:hayırlı olsun diyelim o halde kardeşim
yine alamayacaksın gibi
hayırlı olsun Paşa
N9 alacağım dedim hisseler tavan yaptışaka bir yana en geç pazartesi elimde cihaz
Allah razı olsun abi
- - - Eklendi - - -
Yok paşam kart başvurusu onaylandı kart elime gelir gelmez gidik Nokia shopdan alıyorum direk
senin elinden bir inceleme bekleriz kardeşim
64 alsan bari
Yapacağım Ertuğrul kardeşimKutudan çıkış videosu da yapacaktım da işe gideceğim için o pek mümkün olmayabilir ama inceleme videosu yapacağım inşallah
- - - Eklendi - - -
Sadece beyazı var ben kullanamam ki beyazını
sağlık olsun Paşa
Aynen Paşa 701 in 6.7 gb lık hafızasında 2.1 gb boş yeri mevcut olan biri için 16 gb yeter sanırımGerçi N9 u biraz değişik amaçlarla da kullanacağım ve nitdroidde kurmayı düşünüyorum çok sıkıntı olursa Otg+8 gb flash disk ikilisiyle sıkıntıyı çözeriz artık
701'i ne yapıyorsun? Satacak mısın?
Evet forumdan bir kardeşimize Cuma günü kargoyla gönderiyorum kısmetse
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?