Nokia Hd Symbian^3 Theme

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Hd Symbian^3 Theme
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: ozgecen, Symbianizer, @Safak ve 4 diğerleri
İsa abi Nokia Evolve temasından farkı ne? Bende FP2 yükledikten sonra Nokia Evolve temasında alt bar gri olmuştu, bununla beraber tekrar siyah olur mu acaba?
 

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
yükleyip denemen gerekir
 

@Safak

Üye
aynn bi fark goremedim bi resim goremedim ama guzel duwar kagıdı
 
Tepkiler: asigsasi

ozgecen

Üye
teşekkürler
 
Tepkiler: asigsasi