Haber Nokia geri dönüyor!

Emre

Üye
    Konu Sahibi
Nokia sağlam geliyor
 

furyzer0

Üye
Umarım iyi olur o zaman Nokia ile surface phone arasında kalırım

Sent from mTalk using lumia950
 

Emre

Üye
    Konu Sahibi
Surface phone nedir
 

kadikoy

Üye
Android telefonlarda ve tablette Nokianın rekabet şansı koca bir SIFIRDIR.
Symbian ve Java bazlı tuşlu telefonlarda Şansı herdaim VAR.
 

furyzer0

Üye
@RetaXter ms nin seneye çıkaracağı telefon serisi

Sent from mTalk using lumia950
 

Emre

Üye
    Konu Sahibi
İFA 2016'yı iple çekiyorum.
 
Son düzenleme:

papakudioflu

Emekli Yönetici
Çok üst düzey bir telefon beklentisi içinde olmamanızı öneririm. Mantıklı olan da orta düzey bir telefonla kısa zamanda hatırı sayılır bir satış rakamına ulaşmak olmalı. Zaten üç yıl için 500 milyon dolarlık yatırım da yakın zamanda amiral gemi seviyesinde güçlü bir telefon gelmeyeceğini işaret ediyor.
 
Nokia bu zamandan sonra biyere tutunamaz. Kendini sattigiyla kaldı. Satela'da zaten batırdı markayı adı lekelendi.

Satela yazınca aklima sierra games geldi ve üzüldüm swat 5 çıkacaktı daha
 

Seglopsi

Üye
foxconn a satıldığına göre standart android cihazları üretip satacak muhtemelen. yukarıda 350 milyon dolara okudum fiyatı, iyi de gitmiş. ben vestel'in, general mobile'in yerinde olsam alırdım o fiyata, neticede çin de 100$'a vestel adıyla, discovery adıyla telefon ürettiriyorlar, nokia adıyla üretmeleri belki ithalat ta yaptırabilirdi.
 

Emre

Üye
    Konu Sahibi
Nokia markası foxconn'a satılmadı nokia'nın eski yarım akıllı telefon birimi satıldı. Nokia markasını telefonlarında sadece hmd kullanabilir.
Foxconn akıllı telefonlarda nokia markasını kullanamaz tuşlu yarım akıllı telefonlarda kullanabilir

HMD ve Nokia arasında yapılan anlaşma
 
Atı alan üsküdarı geçmiş..
Belki de efsane olarak kalmalı..
Nokia'dan beklenti çok yüksek olunca hayal kırıklığı yaşayabilir.
 

Emre

Üye
    Konu Sahibi
Suru geçebilecek mi ?
 

furyzer0

Üye
Yapması gereken çok bir şey yok sadece sağlam kasa ve iyi tasarımlı bir kasa yapsın OS u google amca hallediyor işlemciyi de qualcom Nokia ya ağırlaştırmamak kalıyor bir tek

Sent from mTalk using lumia950
 
Tepkiler: cyborg78
Yapması gereken çok bir şey yok sadece sağlam kasa ve iyi tasarımlı bir kasa yapsın OS u google amca hallediyor işlemciyi de qualcom Nokia ya ağırlaştırmamak kalıyor bir tek

Sent from mTalk using lumia950

Birde kendine özgü ikonların felan olduğu bir launcher bütün eski kullanıcılarını kendine çeker.


iPhone den Tapatalk ile gönderildi.
 

furyzer0

Üye
Şimdi belle ikonlarıyla geri döner herkes samsungtan çaldı demezse ne olayım

Sent from mTalk using lumia950
 
Tepkiler: snapdroid ve 0343434
O da doğru eskiyi bilmeyen der Samsunga benzetti diye


iPhone den Tapatalk ile gönderildi.
 

0343434

Üye
Zaten bu sene ne kadar özellik varsa hepsini Samsung biz yaptık diye tanıttı.


iPhone 6 ile uygulamasından gönderildi.
 

0MG90

Üye
Zaten bu sene ne kadar özellik varsa hepsini Samsung biz yaptık diye tanıttı.


iPhone 6 ile uygulamasından gönderildi.
Apple'da aynısını yapıyor. Diğer firmalar yapınca kimse umursamıyor ama Samsung ve Apple onu kullanınca ilk kez kullanılmış gibi hareket ediyorlar.
 
Tepkiler: djhiguramos

furyzer0

Üye
Apple'da aynısını yapıyor. Diğer firmalar yapınca kimse umursamıyor ama Samsung ve Apple onu kullanınca ilk kez kullanılmış gibi hareket ediyorlar.
"marka algısı"

Sent from mTalk using lumia950