Nokia Geri Adım Attı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

king512

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Geri Adım Attı
Nokia Geri Adım Attı

Nokia'nın Almanya Bochum'daki fabrikasını kapatması üzerine 2.300 kişinin işsiz kalması ve Almanya'nın karar karşısında olumsuz tavrı nedeniyle Nokia yeni bir fikirle ortamı yatıştırma amacında.




Romanya Cluj'da açılacak yeni fabrikada Bochum'daki işçilere de iş imkanı sunacağını duyuran Nokia tepkiyi azaltmaya çalışsa da, Almanya bu konuyu ciddiye almış olmalı ki konu ekonomik sahadan politik sahaya taşındı
 

vavuli

Üye
2 sene sonra orayıda kapatmasında
 

CanceR

Üye
yoksa nokia batıyomu : hiç belli olmaz _???
 
Nokia Türkiyede Baslıca Sorun oldu
 

Tec/-/no

Üye
televizyonda bile gösterdiler bu haberi teşekkürler
 
şaka bi yana konuşma fırsatı bulduğum kişiler nokia karşıtlığının tırmandığını belirtiyor
 

gsmelih

Üye
nokia iflas etmez cünkü en cok satan tel o
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...