Çoğu konuya baktım yazı tipi yükleme vsvs ama bikaçında telefonlarda çökme olmuş ben de kurulumu tam anlamadığımdan hiç ellemiyim dedim telefonu.Ayrıntılı olarak anlatabilicek olan var mı bana? Nokia e72nin yazı tipini nasıl değiştiririm?
Programa gerek yok. Anlatıyorum.X plore lazımBilgisayar lazımCard reader ve önceden telefonunuza en az bir kere takılmış bir hafıza kartıNot defteri ve kalem lazımX plore nin ram ve rom disklerini gösterme ayarlarını etkinleştirdikten sonra z\resource\Fonts klasöründeki 4 ttf uzantılı dosyanın adını sırasıyla not defterine kaydet.Daha sonra c\windows\fonts dan 4 çeşit seçeneği olan (istediğiniz font a tıklayın içinde 4 farklı dosya olması lazım öbürleri olmaz.) bir font u masaüstüne sırasını bozmayacak şekilde kaydet.Sadede gelelim.Hafıza kartını bilgisayara bağla.Şimdi hafıza kartını bekletin ve sırayla masaüstüne kopyaladığınız 4 adet farklı ttf dosyasını not defterine sırayla kaydettiğiniz dosya isimlerini sırayla kaydet (1. Yazdığnız ismi 1. Ttf dosyasını, 2. Yazdığınız ismi 2. Ttf dosyasına adını vereceksiniz. Sırayla yapın.)Hafıza Kartı ve son adımHafıza kartında resource klasöründe Fonts klasörü olmalı, yoksa bilgisayardan Bi Tane Fonts klasörü açın baş harfi büyük olsun.Sonra bilgisayarda hazırladığınız 4 adet ttf dosyasını Fonts a atın.(neden telefondan olmuyor?Telefonda resource klasörü salt okunurdur. Crackli telefonda hiç denenmedi ve denemeyin her tür telefonda aynı yaapın sonra suçlu biz olmayalım.)Daha sonra hafıza kartınızı telefonunuza takıp rest atın. Fontunuz hazırdır.Benim öneri fontlarım:CalibriCandaraCambriaTrebruchet MsArial(not: calibri, candara, cambria sadece win7 ve vistada var sanırım ama ben çok memnunum şuan candara kullanıyorum telefonum e63 rm-437)Telefon sadece xplore ile z deki font adlarına bakmak ve rest atmak için kullanılacak. Diğer anlattıklarımın hepsi bilglsayardan yapılmalıdır.
----------Eklendi @ 22:03:07 ---------- Yazıldı @ 22:00:35 ----------
Bu yazıyı okumaya üşenme en kolay yöntem de bu ve 100% tehlikesizdir.
Hafıza kartını çıkarıp rest atınca symbian kendi font una geri dönüyor. Yani symbian kendi font u na bişey olmuyo.