olkix
Üye
Nokia E72 v51.018 Güncelledim Ancak!
Merhabalar. Bilindiği üzere Nokia E72 Firmware Güncellemesi v51.018 çıktı. Başarılı şekilde update ettim. Ve şuan çok öenmli bir sorunla karşı karşıyayım. Mesaj uyarılarını alamıyorum yani mesaj geliyor, ekranda mesaj bildirisi çıkıyor. Hatta navi bildirim ışığı yanıp sönüyor ama ne mesaj sesi çalıyor ne de titreşim devreye giriyor. Titreşim açık, mesaj sesi açık ve birçok ses ve ses formatı denedim. Normal eramalarda ses çıkıyor, titreşim yapıyor. Bu konuda yardım önerilerinizi bekliyorum.
İlginize şimdiden teşekkür ederim
İlginize şimdiden teşekkür ederim
hard format dene sen




