Nokia E72 v51.018 Güncelledim Ancak!

Sponsorlu Bağlantılar

olkix

olkix

Üye
    Konu Sahibi
Nokia E72 v51.018 Güncelledim Ancak!
Merhabalar. Bilindiği üzere Nokia E72 Firmware Güncellemesi v51.018 çıktı. Başarılı şekilde update ettim. Ve şuan çok öenmli bir sorunla karşı karşıyayım. Mesaj uyarılarını alamıyorum yani mesaj geliyor, ekranda mesaj bildirisi çıkıyor. Hatta navi bildirim ışığı yanıp sönüyor ama ne mesaj sesi çalıyor ne de titreşim devreye giriyor. Titreşim açık, mesaj sesi açık ve birçok ses ve ses formatı denedim. Normal eramalarda ses çıkıyor, titreşim yapıyor. Bu konuda yardım önerilerinizi bekliyorum.

İlginize şimdiden teşekkür ederim
 


usonay

usonay

Üye
Hard format denedin mi?
 
kopalserkan

kopalserkan

Üye
hiç duymadığım bi problem..bi ara da benim telefondan hiçbir uyarı sesi gelmiyordu..arkada hoparlçr kısmına parmakla yapıştırdım bi kere geldi ses :) hard format dene sen
 
olkix

olkix

Üye
    Konu Sahibi
ilginiz için teşekkür ederim arkadaşlar.. evt hard format problemimi çözdü. Keşke yüklemseydim :) hiç hoşuma gitmedi bu sürüm. hala çok eksikler var. java uygulamlar çalışmıyor :)
 

keremerdogdu

Üye
e 72 format attım..daha sonra yeni sürümünü yükledim..ancak ne msn açılıyo ne hotmaile girebiliyorum..nede ovi mağazasından yüklediğim programları çalıştırabiliyorum..sorunu bilen varsa allah aşkına kafayı yicem çünki..bir problemde hard format attıkan sonra kilit kodu istiyo..12345 yazıyorum daha sonra yeni kilit kodlarını yazıyorum ama hatalı kmod diyooor..deli olucaaam..yardım.....
 

semih3

Üye
arkadaşlar nokia e72 yazılım güncellendi sonra format attım şimdi msn yükleniyor ama açmıyor işcep i yüklüyor ama başlat dediğimde başlamıyor lütfen acıl yardım ederseniz sevinirim lütfen bilen varmı
 
usonay

usonay

Üye
sorunları okuduktan sonra güncelleme yapmaktan vazgeçtim. Mevcut sürüm ile devam. geçmiş olsun arkadaşlar. Yeni sürüm ile düzelir herhalde bu sorunlar
 
SilentOne

SilentOne

Üye
gecmiş olsun
 
kopalserkan

kopalserkan

Üye
gözle görülür bir farklılık yok..aksine java da yüklenmiyor.o yüzden güncelleme yapmayın derim
 

alpaccers

Üye
Bu cok kötü oldu ya teşke güncellemedn okusaydım msj aynen önceden kullandığım java destekli programlar calışmıyor..:ah:off::vur
 
olkix

olkix

Üye
    Konu Sahibi
nokianın bu update olayını anlamıyorum. nasıl böyle bir hata yapabilirler . java uygulamalar çalışmıyor yüklenmesine yükleniyor ama çalıştırmıyor yeni update den sonra.. bu durumu biran önce düzeltmeleri gerek yoksa başları baya ağrıyacak gibi. :) kahretsin javasız olmuyor :) msn ve birçok uygulamyı bu problem yüzünden kullanamıyorum .. :)
 

kaanpas

Üye
valla ben nokiaya şikayet ettim, beni geri telefonla aradılar. şuanda telefonunuzda 3 nesil program var çalışmaz dedi. bende msn indiriyorum çalışmıyo dedim, dışarıdan indirilen programlara hizmet vermiyouz dedi. bende sizin telefona yüklediğiniz chat uygulaması da çalışmıyo dedim. chat uygulaması şu anda test aşamasında demezmi. güncellemeden önce kullanıyodum dedim, sertifika falan filan saçmaladılar. bende sinirlendim kapattım suratına telefonu :D

sonuç: yine çalışmıyo :D
 
olkix

olkix

Üye
    Konu Sahibi
Hem suçlular hem de güçlüler yani :)
 

lucifer_666tr

Üye
arkadaşalar eski sürümünüz ne idi acaba v31 mi ?
 
usonay

usonay

Üye
aldığımdan beri 031.023 sorunsuz tıkır tıkır çalışıyor. En iyi sürüm bu şuan için sanırsam
 
olkix

olkix

Üye
    Konu Sahibi
evet 031.023 idi benim sürümde..
 

alpaccers

Üye
:vurEski sürümü niye gecemiyoruz anlamış değilim, yıllardır nokia kullanıyorum bu teli de yeni aldım teşke almasaydım...:vur
 
ciyerci

ciyerci

Üye
evet arkadasim bende e72 yi guncelledim dedigin gibi java uygulamalar ve oyunlar calismiyor ne yapmamiz gerekiyor,eski surumu nasil yukleriz bilen varmi

--------------- Ekleme ---------------

sanirim yeni guncelleme berbat ayni sorunlar var eski surumu donmemin yolunu bulmak lazim yada nokianin bunu hallatmesi lazim ne oyun oynaniyor nede baska birsey ya olur sey degil:nono:
 
diabolik06

diabolik06

Üye
ben pek java uygulama kullanmıyorum E72 de onceden 6600 içi ftam doluydu buna ok dar yuklenmek istemiyorum :D
ben genelde symbian prog kullanıyorum onun için güncellicem çunku donmalar filan oluo, internete girmiyor sinir oldum teli alalı 3 gun olmasına rağmen :S önce formatlayıp sonra mı guncelleyım ne yapıyım ? ;)

--------------- Ekleme ---------------

birde güncelleyip format atınca içindeki bazı ofis programalrı gidiyor mu ? ( örnek: zip, adobe pdf, quick office, vb. gibi)
 
olkix

olkix

Üye
    Konu Sahibi
java programların yeri ayrı. :) eksikliğini hissediyor insan. Ör: telefondan pc remote control yapmak çok zevkli ve benim iççin önemli bir durum. ve pisayasada mobil olarak bu durum için sowfware ler yok. hep java yazılımları var. dolayısıyla ben şimdi bu olayı kullanamıyorum telefonumda :) en basit ornek. tavsiem hard format sık yapılmamasını tavsiye ederim. illa atmak istiyosan. güncelle oyle at derim . ama yedeklerini almayı unutma. ofis programları gitmiyor. rehberin, notların, ajanda kayırların resimlerin vs. gider. onlarıbnda yedeklerini alırsın..
 


Üst Alt