nokıa e72 den destegını mı kestı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

erknlmn

Üye
    Konu Sahibi
nokıa e72 den destegını mı kestı?
5 6 aydır hıc guncelleme gelmıyo acaba bılgısı olan var mı
 

ibrother

Üye
nokia bile ümidini kesti symbian'dan neden hala bazıları ısrarcı anlamıyorum. Stephen elop gibi.
 

deforze

Üye
symbyan^3 hariç symbyan öldü
 
Nokia umdunu kesti, desteğini kesse ne olur
 
nokia mağazayı yukledıgın zaman bile çalışmıyor e71'de ) resmen alın telefonlarınızı biyerlere atın dıyorlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...