Nokia E71 sertifika hatası!!!

tciger

Üye
merhaba,
benim aldığım telefonda da aynı sorun vardı nokia call centerı aradım elemanlar cihazı format atırdılar.Sanırım sorun çözüldü.
 

s7even

Üye
arkdaşlar ben bunu acıklamıştım ama tekrar yazayım tarihten ziyade dosyayı yüklemeniz için e71 de yükleme klasörüne girin uyg yöneticisini acın ordan sol tuşa basıp ayarlara girin orada yazılım yükleme die bir menü cıkacak onu tümü olarak işaretleyin çevr içi sertifika kontorülünü de kapalı olarak işaretleyin işte bukadar sonra yükleyin eğer yüklediğiniz dosya eski yada süresi geçmemiş ise %100 yüklüyor ...
 
valla sağolasın o kadar baktığım bi yerdi uygulama yöneticisinde değiştrimek aklıma gelmemişti. nefis oldu:d
 
selam arkadaşlar ben birşey sorcaktım bende N73 var bir uygulamayı sertifikalayıp yüklemek istediğimde bana 'güvenilmeyen sağlayıcıdan alınan korumalı uygulama yüklenemez' hatasını veriyor bu sorun nedendir acaba??
 

alikam

Üye

büyüksüüüün eywallah
 
Ben aynısı yaptım ama unsignedları hala yukleyemiyorum. Bunları signed yapacagımızıda o kadar arastırdım ama bı tırlu anlamadım yaw.
 

KrampE71

Üye
off hepsini denedim ancak olmuyor :S
 

mustan14

Üye
telin versiyonu 300.21.012 hepsini denedim forumdakilerin ama hiç biri olmuyo
 
yazılan herşeyi yaptım msn indirdim kurdum problemsiz kuruldu ama açılmıyor makina e71version 400.21.013
 

gabar

Üye
Bendede aynı sorun var bıktım bin pişman oldum yardım lütfen
 

blacxer

Üye
Arkadaslar bu e71 sertıfıka olayını cozen arkadas yok mu
 

ikra06

Üye
Selam arkadaslar
Aarlar,Ugulamalar, uyg yöneticisi
Acilan sayfa da
Yazilim yükleme ..... tümü
Cevirim ici sert kontrolü ... kapali olacak
sonra menüden cikin
Daha sonra
Ayarlar ,genel,Güvenlik Sertifika yönetimi
acilan sayfada yetki sertifikalar girip tümünü isaretleyin ve silin
Evet artik süreyle ilgili birde sertifka gecersiz gibi hatasi almazsiniz
Yaliniz sertfikalanmamis bir yazilim olursa unu sertifikalamaniz lagzim selamlar..
 

ketura

Üye
aga yardımcı olayım bu konuda teldekı uygulama yonetıcısıne gır ayarlardan tum ımzalara evet var onu yap sorun 100 de 100 tmm dır
 
arkadaşlar hiç bir şey ile uğraşmadan deneyin.
menüye girin yükleme/uyg. yöneticisi/seçenekler
ayarlar/ gelen sayfada yazılı yükleme ye tümü diyin
çev. içi. sert. kontrolü ne kapaıyı işaretleyin sorun halloluyor.
 
ama arkadaslar cok gerıye alırsanız bu sefer baska bır hata verıyor o arayı deneyerek bulmanız lazım
 
arkadaşlar sertifika hatalarının tamamının çözümü bu linkte var çalışıyorda ama reklam olacaksa yönetici arkadaşlar silsin resimli anlatım kolay yani ben yaptım sorunsuz çalışıyor


--------------- Ekleme ---------------

bide yazmışlar yok ayardam tam yazın falan filan hepsi boş
 
telefonun tarihini mayıs 31 2007 al dene bide sertifika lamak için bazı adresler var forumda aratırsan bulursun
 


işte çözüm arkadaşlar 1 kere bu sayfaya baktım derdim çözüldü hala yardım istemeye ne gerek var anlamadım.... kardeş saolasın...