tciger
Üye
ben sana yardımcı olayım.
1.menüden araçlara gir.
2.araçlardan ayarlara gir.
3.ayarlardan uygulamalara gir.
4.uygulamalardan aşağı doğru in ve uyglama yöneticisine gir.
5.yazılım yükleme diye bi seçenek var onu tümü diye değiştir.
başka bişey yapmana gerek yok.
bende nokia e 71 kullanıcısı olarak çok memnunum.sakın parçalama makinayı.
ben sana yardımcı olayım.
1.menüden araçlara gir.
2.araçlardan ayarlara gir.
3.ayarlardan uygulamalara gir.
4.uygulamalardan aşağı doğru in ve uyglama yöneticisine gir.
5.yazılım yükleme diye bi seçenek var onu tümü diye değiştir.
başka bişey yapmana gerek yok.
bende nokia e 71 kullanıcısı olarak çok memnunum.sakın parçalama makinayı.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?