Nokia E7 Birkaç Tane Soru ve ANNA?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia E7 Birkaç Tane Soru ve ANNA?
Arkadaşlar bugün Nokia Shoptan Nokia E7-00 aldım. Birkaç sorum olacak size:

1- E7'ye Soft format ve hard format nasıl atılır?
2- ANNA güncellemesine geçeyimmi yoksa daha erkenmi? (malum problemli olduğu söyleniyor)
3- Bu telefonu kullananan kimler var? Fikir alış verişi için? E7 hakkında yorumlarınız nelerdir?
 
annaya sakın güncelleme sorunlar var en önemlisi şarj sorunu
 
Güncel sürüm her zaman iyidir ama ben sadece q klavyesi için güncelledim.
 
bence güncelle ana nokia shopa yaptır telefonu boşalt
 
    Konu Sahibi
Peki soft ve hard formatı nasıl atacağız E7'ye???
 
Ben E7 kullanıyorum ve tüm güncellemeleri yaptım ve cihazdaki daha önceki hiçbir sorun kalmadı ve şu anda gayet stabil çalışıyor. Ben pop3 mail ve takvim kullanıyorum bir sürü hata vardı ve onlardan eser kalmamış. Güncellemede fayda olacağı düşüncesindeyim.
 
    Konu Sahibi
ANNA'yı yükledim ancak Ovi'den hiçbirşey yükleyemiyorum. Telefonun dilini inglizce yapıp denedim yinede olmadı. Cihazımı KVK'dan aldım. Ne yapmalıyım?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...