JuaJua
Üye
Nokia E65 N-Gage YükLü ama Oyun Açamıyorum!..
ArkadaşLar E65 TeLefonuma N-Gage 2.0 YükLedim.. OyunLarı E:/N-Gage KLasörüne attım.. N-Gage Programını çaLıştırdım OyunLarı YükLedim fakat oyunu açınca ekran bir kaç kez gidip geLiyor oyun açıLmadan tekrar N-Gage Programı geLiyor.. Bi yerde hata mı yapıyorum acaba...
