35ysf35
Üye
nokia e55 imzasız uygulama yükleme
imzasız uygulama yükleme için yapılacak olanlar
1-) HelloCarbide uygulamasını cihazınıza kurun.
2-) Dosya yöneticinizi açın ve arka plana atın, kapatmayın.
(Tavsiye uygulama:
4-) Menü tuşuna basıp uygulamalardan HelloCarbide uygulamasını açın. Seçenek-Menu1 deyin ve karşınıza çıkacak tüm sorulara yes deyin. (Kimisine 1 soru soruyor kimisine 1den fazla soruyor.) Artık sistem dosyalarına erişim açık.
buraya kadar eksiksiz yaptım ama 5. maddede installserver.exe dosyasını C:/sys/bin dizininin içine atın dio sys dosyasına ulaştıgımda içinde bişey yok onun için işlemi tamamlıyamıyom.
5-)Tekrar X-plore'a geçiş yaparak işletim sisteminize uygun installserver.exe dosyasını C:/sys/bin dizininin içine atın. (Dosyanın doğru dizinde olması çok önemli.)
n gage modül kurulumunu yaptım imza sorunu oldugu için N-gage v1.40.1557 Patch & UnPatch bu programı kuramıyom yardımcı olurmusunuz
1-) HelloCarbide uygulamasını cihazınıza kurun.
2-) Dosya yöneticinizi açın ve arka plana atın, kapatmayın.
(Tavsiye uygulama:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
)4-) Menü tuşuna basıp uygulamalardan HelloCarbide uygulamasını açın. Seçenek-Menu1 deyin ve karşınıza çıkacak tüm sorulara yes deyin. (Kimisine 1 soru soruyor kimisine 1den fazla soruyor.) Artık sistem dosyalarına erişim açık.
buraya kadar eksiksiz yaptım ama 5. maddede installserver.exe dosyasını C:/sys/bin dizininin içine atın dio sys dosyasına ulaştıgımda içinde bişey yok onun için işlemi tamamlıyamıyom.
5-)Tekrar X-plore'a geçiş yaparak işletim sisteminize uygun installserver.exe dosyasını C:/sys/bin dizininin içine atın. (Dosyanın doğru dizinde olması çok önemli.)
n gage modül kurulumunu yaptım imza sorunu oldugu için N-gage v1.40.1557 Patch & UnPatch bu programı kuramıyom yardımcı olurmusunuz
