nokia e5 opera mini de normal web görünümü nasıl yapılır

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
nokia e5 opera mini de normal web görünümü nasıl yapılır
Arkadaşlar opera ile girdiğimde hep sieler mobil temayla açılıyor ben pc görünümü olan bir program kullanmak istiyorum acaba bu mümkün mü mesela face girdiğimde direk m.facebook ile giriyor ben myi silip www. koysamda o gene m.facebook olrak algılıyor. bunun çaresi yok mu?
 
    Konu Sahibi
Hemen bakıyorum nasıl hızlı program mı?
 
halen bolt yazıyorlar opera mini son versiyon yükle
 
Tepkiler: время

CasuS_87

Üye
Bolt browser güzeldir . Bi bak istersen
 

ismail

Üye
bolt symbianda çalışmıyo.
Bilmeyenler yazmasın lütfen arkadaşın emeğine yazık.

Opera mobile kullan destkop görünümünü aç
 

Praet0r2

Üye
bolt yazıyorsanız bende skyfire yazayım bari
 

ismail

Üye
ayarlara gir gelşimiş ayarlarda olnası lazım opmobile 12 yi kurcan
 
    Konu Sahibi
Öyle bişey yok arkadaşım kandır ma
 

ismail

Üye
ne kandırcam yaa

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...