cehennet
Üye
Nokia E 75 incelemesi ve sorunlari hakkinda....
Iyigunler herkeze..
Dun Nokia e 75 cihaz aldim fakat normal mi yoksa sorun mu danismak istedim.
Durum sudur ki;
Cihazin tus takimi aydinlatmasi surekli olarak yanmamakta. Mesalaki gece sms yollamak istedigim zaman tus takiminin sayi bolumu lambasinin yanmamasindan oturu zorlaniyorum..
Bununla beraber arada sirada menu dolasirken yada tus kilidini acarken aydinlatma calismakta.
Surekli olarak calisan aydinlama kisma yes ve no dedigigimiz yesil ve kirmizi tuslara kadar olan kisim yani ondan alti 1 - 2 - 3 ile baslayan yerde sorun var... Belki de normal fakat ben yinede size danisma ihtiyaci duydum sonurcta 1 gunluk makine ve degistime sansim var..
Birde bundan onceki cihaz n95 8GB idi ayni durum ondada mevcuttu ¿¿
Simdiden tesekkurederim...
Dun Nokia e 75 cihaz aldim fakat normal mi yoksa sorun mu danismak istedim.
Durum sudur ki;
Cihazin tus takimi aydinlatmasi surekli olarak yanmamakta. Mesalaki gece sms yollamak istedigim zaman tus takiminin sayi bolumu lambasinin yanmamasindan oturu zorlaniyorum..
Bununla beraber arada sirada menu dolasirken yada tus kilidini acarken aydinlatma calismakta.
Surekli olarak calisan aydinlama kisma yes ve no dedigigimiz yesil ve kirmizi tuslara kadar olan kisim yani ondan alti 1 - 2 - 3 ile baslayan yerde sorun var... Belki de normal fakat ben yinede size danisma ihtiyaci duydum sonurcta 1 gunluk makine ve degistime sansim var..
Birde bundan onceki cihaz n95 8GB idi ayni durum ondada mevcuttu ¿¿
Simdiden tesekkurederim...

