Nokia destek hattı

  • 8 Kasım 2010
  • 4341 Okunma
  • 4 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. benim Nokia E51 model bir telefonum bulunmakta garantisi yaklaşk 3-4 ay içerisinde bitecek. telefon aldığımdan beri ekranın içinde ufak çizgiler beliriyor daha yaklşık 1 bucuk ay önce aynı hatadan 3. defa kvk ya verdim telefonumu ardından nokia destek hattını aradım telefon değişimi talep ettim. aynı hatadan 3 defa bozulmaz diyerek. 1 ay incelediler hiç bir sonuç cıkmadı sonrasında sinirlenip iptal ettirdim direk para iadesi istiyorum dedim. aradan 3 gün geçti red cevabı verdiler. sebeb olarak ise aynı arızalar değil dediler. kavk ya gittim sordum baktılar aynı arızadan oldugu orataya çıktı bende eski onarım belgeleri duruyor ve müşteri şikayeti karşısında hep aynı sorun yazılmış. tekrar aradım ve dedim ki durum böyle böyle. tekrar inceleme başlatalım o zaman dediler kvk dan tekrar rapor isteyelim vs vs. ama dedğim gibi 1 bucuk ay oldu. bana birisi bir yol göstersin daha yetkili kişilerle görüşme imkanım yok mu bu nedir böyle anlamadım. mesela nokia genel müdürlüğü nun bir numarası vs vs....
    herkese şimdiden teşekkürler
     


    Yazan: uzuli
  2. Bildigim kadarıyla 15 gun icinde yapılmayan cihaz icin yapılana kadar kullanmalık aynı cihazdan veriyorlar. bir ay icinde yapılmmassa o yeni cihaz senin oluyor. bende gonderdim. gelmedi 1 ayı doldurmasını bekliyorum. numarayı bulursam yoruma eklerim ,)
     
  3. nokia ile boşuna uğraşma.üst yöneticiler de farklı bir şey yapmaz.(istisnalar hariç)sonuçta üst yönetici de seni aynı yere yönlendirecektir.her zaman bahaneleri olacaktır.sen direk tüketici mahkemesine git.onlar sana yardımcı olurlar.
     
  4. tüketici mahkemesi de daha fazla uğraştırmaz mı ?
     
  5. hangisi daha kısa zamanda sonuçlanır, bilmiyorum.benimkisi sadece öneri.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
17/11/2018 - 14:53