dücane
Üye
Nokia cr-200 kücük bir yardim lütfen
Selamun aleykum cümleten,
bir yili askin süredir Nokia cr-200´ü arabamda kullaniyorum. Dün arabanin camindan bir sökeyim dedim, fakat baktim ki, yapisik olan alt kismi cama yapismis, zor söktüm. Galiba yazin asiri sicaktan dolayi böyle oldu. Neyseki söktüm, fakat cihazin altinda olan o yapisik kisim malesef kullanilmaz hale, bende o kismi bugün cihazdan söküp attim.
Simdi sorum su. Artik Nokia cr-200´i kullanamiyorum, cünkü o kisim olmayinca camda tutmuyor. Bana o yapiskanli kisim lazim simdi, nereden bulabilirim, adinin ne oldugunu da bilmiyorum, insallah yardimci olabilirsiniz.
Asagida tam neden bahsettigimi daha iyi anlamaniz icin resim koydum. Kirmizi cizgilerin oldugu bölümde normalde o yapisik kisim vardi, ama oradan söktügüm icin artik yok
bir yili askin süredir Nokia cr-200´ü arabamda kullaniyorum. Dün arabanin camindan bir sökeyim dedim, fakat baktim ki, yapisik olan alt kismi cama yapismis, zor söktüm. Galiba yazin asiri sicaktan dolayi böyle oldu. Neyseki söktüm, fakat cihazin altinda olan o yapisik kisim malesef kullanilmaz hale, bende o kismi bugün cihazdan söküp attim.
Simdi sorum su. Artik Nokia cr-200´i kullanamiyorum, cünkü o kisim olmayinca camda tutmuyor. Bana o yapiskanli kisim lazim simdi, nereden bulabilirim, adinin ne oldugunu da bilmiyorum, insallah yardimci olabilirsiniz.
Asagida tam neden bahsettigimi daha iyi anlamaniz icin resim koydum. Kirmizi cizgilerin oldugu bölümde normalde o yapisik kisim vardi, ama oradan söktügüm icin artik yok


