Nokia cr-200 kücük bir yardim lütfen

Sponsorlu Bağlantılar

dücane

dücane

Üye
    Konu Sahibi
Nokia cr-200 kücük bir yardim lütfen
Selamun aleykum cümleten,

bir yili askin süredir Nokia cr-200´ü arabamda kullaniyorum. Dün arabanin camindan bir sökeyim dedim, fakat baktim ki, yapisik olan alt kismi cama yapismis, zor söktüm. Galiba yazin asiri sicaktan dolayi böyle oldu. Neyseki söktüm, fakat cihazin altinda olan o yapisik kisim malesef kullanilmaz hale, bende o kismi bugün cihazdan söküp attim.

Simdi sorum su. Artik Nokia cr-200´i kullanamiyorum, cünkü o kisim olmayinca camda tutmuyor. Bana o yapiskanli kisim lazim simdi, nereden bulabilirim, adinin ne oldugunu da bilmiyorum, insallah yardimci olabilirsiniz.

Asagida tam neden bahsettigimi daha iyi anlamaniz icin resim koydum. Kirmizi cizgilerin oldugu bölümde normalde o yapisik kisim vardi, ama oradan söktügüm icin artik yok




 


DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
çift taraflı bant işinizi görebilir
 
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
örnek olması için gösteriyorum, o dairenin altında resimdeki gibi vakum mu yapışıktı?
 
dücane

dücane

Üye
    Konu Sahibi
örnek olması için gösteriyorum, o dairenin altında resimdeki gibi vakum mu yapışıktı?
Alti su sekildi, vakum mu bilmiyorum, ama siyah ve yapisikti, vakum da olabilir



Simdi bir resim buldum, aynen benimki de bu sekil oldu

 
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
abov resmen erimiş :)
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
çift taraflı banttan farklı bir işlevi yok aslında :D
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
O

Orasi öyle de yine de orjinal ya da hic olmassa orjinale yakin olmasini istiyorum
orjinalini bulamazsın bence ama istersen arabalar için olan çift taraflı süngerli bantları deneyebilirsin
 
  • Beğen
Tepkiler: dücane
dücane

dücane

Üye
    Konu Sahibi
orjinalini bulamazsın bence ama istersen arabalar için olan çift taraflı süngerli bantları deneyebilirsin

Aklimdan gecmedi degil acikcasi, son care o olacak galiba. Bugün Nokia ya bir mail cektim, ellerinde var mi diye, bir de bu cr-200' ü satan bir firmaya mesaj cektim, ellerinde yedek parcalari var mi diye, fiyati neyse satin almak istedigimi belirttim ama daha ikisinden de cevap gelmedi. Insallah yarina cevap yazarlar
Simdi bana bir Nokia calisani bayan tarafindan cevap geldi. Bayan Numarami ve mail adresimi istedi, beni bu konuyla ilgilenen bir elemana yönlendirecek. Bakalim ne olacak
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr

Benzer Konular

Problem1i
Cevap
4
Görüntüleme
1K
OttomaN TigeR
orgeneral2203
Cevap
14
Görüntüleme
1K
orgeneral2203
Albert Einstein
Cevap
0
Görüntüleme
789
Albert Einstein
Albert Einstein
Cevap
0
Görüntüleme
740
Albert Einstein


Üst Alt