Nokia c7 Symbian belle Effects ekleme yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

can_Fb12

Üye
    Konu Sahibi
Nokia c7 Symbian belle Effects ekleme yardım
Arkadaşlar ne yaptıysam olmadı effects olayı olmuyor anlayan arkadaş varsa teamweiver ile pc me bağlanıp yapabilirmi ya da yazılı ya da resimli açık bir anlatım yapacak arkadaş varmı yardımlarınızı bekliyorum
 


polluxea♪

polluxea♪

Üye
dostum efekti e de bi dosyaya at oradan xplorerla c'de ki efekti silip yerine e dekini tası telefonu ac kapat olur
 

can_Fb12

Üye
    Konu Sahibi
tüm sürücülere tek tek attım :) ama değişen bişey yok
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
hangi cfw'yi kullanıyosun ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt