Kardeş sanırım senin sim kart ya yuvada oynuyor, yerleşmiyor, temassızlık hali anlayacağın, ya da sim bozulmaya başlamış. Tavsiyem yakınlarında başka bir sim ile değiş bak bakalım aynı şeyler oluyor mu ???

Eğer olmuyor ise sim yenile, Eğer oluyor ise Telde bir sıkıntı olabilir ...