Nokia c7 Belle hakkında bir sorun

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

can_Fb12

Üye
    Konu Sahibi
Nokia c7 Belle hakkında bir sorun
Forumda araştırdım ama bulamadım benim nokia c7 cep telefonum var ve belle sürümü yüklü effect eklemek istiyorum bunun için cfw lazımmış link varsa ya da forumda yapan arkadaş varsa verebilirmi şimdiden teşekkürler
 


S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
CFW ' ye gerek yoktur bence Hackli olması yeterli .
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Bunlar hackli değil ama hackli uda mevcut forumda ararsan bulursun ve nasıl efekt atılacağınında konusu var isterseniz 2 sininde linkini atabilirim ?
 

can_Fb12

Üye
    Konu Sahibi
atarsan iyi olur
 

can_Fb12

Üye
    Konu Sahibi
normal belle kurarken kullandıgım dosyalarla değiştircem demi phoneix de ? verdiğin linkdeki 3 dosyayıdak kullanmam lazım ?
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Evet uda rofs3 ve core u bunlarla değiştiricen .
 

sametcan11

Üye
ben can_fb12 söylediklerini yaptım ama truetest dosyasını yanlış değiştirdim sanırım işlem bitti sonra siyah ekranda nokia yazdı öyle kaldı sonra gene eski haline aldım bana hangi dosyaları neyle değiştirecegimi yazarmısın tam olarak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt