totitli
Üye
Nokia C6'da İlginç bir sorun var yardım lütfen?
selam arkadaslar ve abiler bnm bi sorunum war daha dogrusu anliyamadim bi nokta war.Nokia c6 modelinde telefon aldim uzerinden bi gun gecti cozemedigim bi sorun war,bi arama geldiginde konusmanin sonunda kapattigimda tel sanki leptobun uyku moduna girmis gibi hal aliyor dugmelerine bastigimda yada ekranina dokundugumda acilmiyor sag taraftan tus kilidi dugmesini de surttugumde hic bi sey olmuyor,muhakkak bi yerden bi ayari war bugun bunu 3 defa yapti sarjini cikarmak zorunda kaldim goruslerinizi,yardimlariniz bekliyorum...Selametle
