ErenBey20
Üye
Nokia C6 (qwerty klavye) Ekran Işık Sorunu !
Merhaba arkadaşlar, öncelikle iyi günler dilerim.
Ben Nokia c6 telefonuna sahibim.Düne kadar herhangi bir sorun yoktu ama ne olduysa kendiliğinden sorun çıkarmaya başladı.
Sorunum şudur;
Ekran ışığı filan gayet normal yanıyor, ama alttaki klavyeyi çıkarınca ekran ışığı sönüyor sadece tuş takımı ışıkları yanıyor.Tekrar klavyeyi yerine koyunca ekran ışığı geliyor.Sizce büyük bir sorunmudur ?
Ben Nokia c6 telefonuna sahibim.Düne kadar herhangi bir sorun yoktu ama ne olduysa kendiliğinden sorun çıkarmaya başladı.
Sorunum şudur;
Ekran ışığı filan gayet normal yanıyor, ama alttaki klavyeyi çıkarınca ekran ışığı sönüyor sadece tuş takımı ışıkları yanıyor.Tekrar klavyeyi yerine koyunca ekran ışığı geliyor.Sizce büyük bir sorunmudur ?
