Telefon Tavsiyesi Nokia C6 Klavyelimi yoksa C5-03 mu ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fahoberk

Üye
    Konu Sahibi
Nokia C6 Klavyelimi yoksa C5-03 mu ?
iyi gunler arkadaslar arada kaldım yardımcı olursanız sevinirim.
c6 cok hosuma gidiyor ama kara veremdim sebebi sorun cıkartıyor dedi bayiler
yinede goruslerını istiyorum.
 


pRime.

pRime.

Üye
Hız olarak C5-03 daha iyi fakat telefon hafızası az ve 3G kamerası yok. Ben C6 öneriyorum.

--------------- Ekleme ---------------

C5-03:

C6:
Ikisine de bak. Karar vermende yardımcı olacaktır.
 

aligulcan7

Üye
evet hız olarak c5-03 iyi olabilir ama diğer özellikleriyle c6 cok iyi.kullanan arkadaslarım var sorun yasamadılar.
 

fahoberk

Üye
    Konu Sahibi
tskkurler
 

Starsley

C6 al
 

aligulcan7

Üye
c6 biraz yavas ama sorun olmaz okdr.c6 al derim.ayrıca öle ufak sorunlar varms arkadaslarım söyledi ama gerekli güncellemeler yapılınca sorun ortadan kalkıyor.
 
Siyah.

Siyah.

Üye
c6 daha iyi ama yavaştır ve tavsiyem değil pek önerilmez onun yerine c6-01 al :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt