sniper845
Üye
Nokia c6-01 telefonum sıvı teması iddiasıyla yapılmadı.
Arkadaşlar merhaba 20 mart tarihinde buraya bir konu açmıştım linki burada. Haftasonu olduğu için bu konuyu açtıktan 2 gün sonra telefonumu servise verdim. Nokia care hasanpaşa istanbul şubesine. üst seviyeye göndermişler. bugün internet sitesinde teknik takip kısmında telefonun geldiğini. sıvı teması olduğunu, tamirsiz iade yazdığını gördüm.
Telefonda sıvı teması olması mümkün değil. sorunumu konuda belirtmiştim zaten. telefon nokia yazısına kadar açılıp da nasıl sıvı teması idddiasıyla telefonu yapmazlar bunun hakkında yorumlarınızı bekliyorum. böyle bir şey mümkün mü?
Bu ilk servise gidişi değil. Telefon kitlenme sebebiyle ocak ortasında tekrar verdim aynı yere. yazılım yükleyip geri verdiler. Aynı takılma vardı telefonu açar açmaz . geri verdim aynı gün içinde dokunmatiği değiştirdiler yine aynı sorun vardı. aynı gün 3. kez verdim üst servise gönderdiler yapılıp geri verildi. şubat başında geldi. O zaman ne olduğunu sorduğumda forma yazmamış üst seviyedekiler deyip bir şey söylemediler. aldım telefonu neyse deyip. Fiş bile vermediler. şimdi 2 ay sonra bu sorundan gönderdim. Sıvı teması diyorlar çıldırmak üzereyim bugün pazar olduğundan gidemedim.
şimdi merak ettiğim nasıl bir yol izlemeliyim. Gerekirse tüketici hakları heyeti varmış oraya gitmeyi düşünüyorum. Ne yapmalıyım. Teli daha önce servise verdiğimi nasıl ispatlayabilirim. 2. gidişimde adımı bile sormadılar çünkü sistemde kayıtlıydı. Gidip orada bağırıp çağırarak mı halledeyim yoksa telefonu alıp fişi alıp tüketici haklarına mı gideyim. Telefonu alalı 9 ay oldu daha. Doğru düzgün kullanamadım. Yardımlarınızı bekliyorum.
Telefonda sıvı teması olması mümkün değil. sorunumu konuda belirtmiştim zaten. telefon nokia yazısına kadar açılıp da nasıl sıvı teması idddiasıyla telefonu yapmazlar bunun hakkında yorumlarınızı bekliyorum. böyle bir şey mümkün mü?
Bu ilk servise gidişi değil. Telefon kitlenme sebebiyle ocak ortasında tekrar verdim aynı yere. yazılım yükleyip geri verdiler. Aynı takılma vardı telefonu açar açmaz . geri verdim aynı gün içinde dokunmatiği değiştirdiler yine aynı sorun vardı. aynı gün 3. kez verdim üst servise gönderdiler yapılıp geri verildi. şubat başında geldi. O zaman ne olduğunu sorduğumda forma yazmamış üst seviyedekiler deyip bir şey söylemediler. aldım telefonu neyse deyip. Fiş bile vermediler. şimdi 2 ay sonra bu sorundan gönderdim. Sıvı teması diyorlar çıldırmak üzereyim bugün pazar olduğundan gidemedim.
şimdi merak ettiğim nasıl bir yol izlemeliyim. Gerekirse tüketici hakları heyeti varmış oraya gitmeyi düşünüyorum. Ne yapmalıyım. Teli daha önce servise verdiğimi nasıl ispatlayabilirim. 2. gidişimde adımı bile sormadılar çünkü sistemde kayıtlıydı. Gidip orada bağırıp çağırarak mı halledeyim yoksa telefonu alıp fişi alıp tüketici haklarına mı gideyim. Telefonu alalı 9 ay oldu daha. Doğru düzgün kullanamadım. Yardımlarınızı bekliyorum.