mahqum_74
Üye
nokia c6-01 telefonu almayı düşünnler
----------Eklendi @ 17:04:52 ---------- Yazıldı @ 16:58:05 ----------
+++++++++++++++++++++++++++++++++
ben telefonu aldımve halen kullanmaktayım telefonun hıc bır problemı olmayıp tanıdıkca daha cok hosuna gidecektir verdiğiniz parayı hak eden bır tel her konuda hızla nokiaya yavas diyenler bu telı mutlaka kullanmalı ... otofocus fılan yok die kafası karısanlar hiç boşuna yormasınlar kafasını kamerası baya güzel videodan bahsetmıorum bıle HD video cekiyor ..
----------Eklendi @ 17:04:52 ---------- Yazıldı @ 16:58:05 ----------
+++++++++++++++++++++++++++++++++

