nokia c6-01 telefonu almayı düşünnler

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mahqum_74

Üye
    Konu Sahibi
nokia c6-01 telefonu almayı düşünnler
ben telefonu aldımve halen kullanmaktayım telefonun hıc bır problemı olmayıp tanıdıkca daha cok hosuna gidecektir verdiğiniz parayı hak eden bır tel her konuda hızla nokiaya yavas diyenler bu telı mutlaka kullanmalı ... otofocus fılan yok die kafası karısanlar hiç boşuna yormasınlar kafasını kamerası baya güzel videodan bahsetmıorum bıle HD video cekiyor ..


----------Eklendi @ 17:04:52 ---------- Yazıldı @ 16:58:05 ----------

+++++++++++++++++++++++++++++++++
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.


hoss

hoss

Üye
bana makro resim cekim örnegi gösterirmisn yada hareketli bir nesneyi cekerken bir resim , insanları kandırmayalım cihaz da adam gibi kamera yok
 
pRime.

pRime.

Üye
Sen kendini kandırma bence bi c6-01 kullan da gel.
 
hoss

hoss

Üye
arkadasim senin isin gücun yokmu , anladik nokia nin avukatisin ama insandan biraz utanma olur
 

buraq61

Üye
ben yaklaşık 2 aydır c6-01 kullanmaktayım. bugün video çekmeye kalktım .kalkmaz olaydım.videoyu güzel çekiyor. izlemeye gelince ''sistem hatası'' ya da video izlenirken görüntü donuyor ses geliyor bazen ikiside gidiyor. sıkıntı nerde acaba bi yardım lütfen
 
Türe

Türe

Üye
dostlar x6 alın keyfinize bakın s^3 yok ama hızli takılma yok ve sensörler harika dokunmatigi de ;) :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt