Nokia C6-01 Püf Nokta

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cihan628

cihan628

Üye
    Konu Sahibi
Nokia C6-01 Püf Nokta
Beyler bende yaklaşık 6-7 aydır c6-01 var yalnız yeni öğrendiğim bişeyde tuş kilidini 3 sn falan çekili tutunca flash yanıyomuş ama güç tasarrufu modunda olmuyor .d bilen kaç kişi vardı ve nasıl buldular ;)
 


theseusx

theseusx

Üye
Benim E6 da oluyor ben ilk aldığımdan beri kullanıyorum. Kullanma kılavuzunda yazıyor.
 

ozgurde

Üye
Günaydııınnn
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
kullanma kılavuzu'na bakabilirsin.
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Balığa gidelim mi :)
 
arslanla

arslanla

Üye
Günaydın
 
escape72

escape72

Üye
6.7ay görmemişsin helal:)
 

academi48

Üye
harikasın süper oldu bunu öğrendiğim. En çok benim işime yaradı bu bilgi. Flashı çok kullanıyorum çünkü. Flashlight programını kullanıyordum hemen sildim şimdi sayende :-)
 

karanlık alem

Üye
uyan uyan üsküdarda sabah oldu (anladın sen onu)
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
arkadaş yeni öğrenmiş yadırgayacak bir durum yok hepimiz birşeyi zamanla öğrendik değilmi?
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
harikasın süper oldu bunu öğrendiğim. En çok benim işime yaradı bu bilgi. Flashı çok kullanıyorum çünkü. Flashlight programını kullanıyordum hemen sildim şimdi sayende :-)

silme kullan derim o tuş çok ince öyle zorlamaya gelmiyor ben kilit olarak bile kullanmıyorum sizede kullanmamanızı tavsiye ediyorum hele griyse telefon hiç kullanmayın deforme oluyor siyahlaşıyor :)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
o değilde insan telefonu alınca bi kullanma klavuzunu okusa ne güzel olur demi .d
 
tarxhn

tarxhn

Üye
:ehe bunada şükür ya hiç bulamasaydın. saka bir yada okumamanın zararı işte
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt