nokia c6-01 mi yoksa Galaxy Ace Plus mu?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
_Unforgiven_

_Unforgiven_

Üye
    Konu Sahibi
nokia c6-01 mi yoksa Galaxy Ace Plus mu?
Merhaba arkadaşlar ben bu 2 telefon arasında kaldım c6-01 ve ace plus fiyat olarak 2side birbirine yakın c6 620tl ace plus 645tl ama aralarında kararsız kaldım sizce hangisini alayım?
Oyun oynarım ama fazla abartmam
Genellikle sık internet kullanırım
Videolar felan açsa çok iyi olur
cepten tv izleme olursa iyi olur
Evet arkadaşlar yorum bekliyorum şimdiden yorum yapan herkese teşekkürler
 


MasteLaa

MasteLaa

Üye
Bence Ace Plus daha uygun.Bana mı öyle eliyor sanki Ace Galaxy s2 nin küçüğü gibi :) Tabi fark var arada ama..

- - - Eklendi - - -

Ama az daha koyabilirsen Xperia Neo V çok iyidir ;)
 
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
bence ace plus . Hem o istediklerini yapabilecek telefon
 
_Unforgiven_

_Unforgiven_

Üye
    Konu Sahibi
Bence Ace Plus daha uygun.Bana mı öyle eliyor sanki Ace Galaxy s2 nin küçüğü gibi :) Tabi fark var arada ama..

- - - Eklendi - - -

Ama az daha koyabilirsen Xperia Neo V çok iyidir ;)
Neo ve Galaxy W ye de baktım fakat pahalılar :S neo lar 800tl galaxy w ise 767tl civarı bütçeme anca bu 2si uygun c6 ile ace plus
 
futbol123

futbol123

Üye
hiçbiri ace2 yi bekle derim 775tl ye gelicekmiş istanbulbilişime
 
Polymath

Polymath

Üye
galaxy w bımekste 700 tl yaada hepsiburada 700 suanda. İkisindnde iyi
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
[QUOTE=" Tehlike ";4844805]hiçbiri ace2 yi bekle derim 775tl ye gelicekmiş istanbulbilişime[/QUOTE]



Arkadaş bu ikisi arasında kaldı ama.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
ace kullananlar şikayetçi android symbiandan iyi tabi ama ace düşük segmentte olduğu için tavsiye etmem isteklerin göz önüne alındığında c6-01 senin için daha mantıklı fazla oyun oynamam ama oynarım diyorsun c6-01'de 20-30 tane hd oyun var onları yükler oynarsın ayrıca icede oynamaktan daha zevklidir ekran gorilla glas çizilmez amoled ekran kesinlikle çok kaliteli ice ekranından biraz daha küçük.. Tip olarak c6-01 daha şık duruyor tabi bu göreceli... Onun dışında tv izleyebilirsin icenin internetini bilmiyorum nasıl symbianda opera ile rahat bir şekilde ihtiyaçlarını karşılarsın. Hem nokia samsunga göre çok daha sağlamdır eline aldığında farkı anlarsın zaten yinede seçim senin şimdiden hayırlı olsun.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
ace plus la herşeyi yaparsın
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Ace plus daha iyi internet için daha videolari da izlersin..
 

PixelWolf

Üye
ace tevsiye etmem
 
KayraBey

KayraBey

Üye
2 telefon arasındaki seçimim Ace plus olurdu.
 
_Unforgiven_

_Unforgiven_

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler arkadaşlar Ace plus da karar kıldım.
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Ace plus al c6-01 eskide kaldi ..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt