ana ekranlardaki widgetler çok etkiliyor ram i ama kullandığın uygulamaların widgetleriyse eğer kalsınlar ram miktarına çok takılma
sonuçta ana ekranda çalışan widget ram kullanıyor onu tıklayınca hazır açık olan uygulamaya giriyorsun
eğer açık olmasaydı ve sen o uygulamaya girmek isteseydin bu sefer ram e aktarıp açması biraz daha uzun sürecekti

yani kullandığın uygulamaların rami doldurmasında pek bi sakınca yok ama kullanmadıklarını kapatmanı öneririm
