yorum yapan arkadaşların hiçbiri bu telefonu kullanmıyor. sadece genelleme yapıyor. kardeşim eğer kamera benim için çok önemli değil, seside fazla yüksek olmasın, işletim sistemide sıradan basit olsun, video zaten önemli değil işim olmaz.... bunları diyorsan git hemen al. hatta sana bi tavsiyede bulunuyum. A-101 markette indirime girdi. 449 tl.
iyice araştır öyle al. iyi forumlar